User adatok

 Név: Várai Viktor
 Felhasználónév: Vorangee
 Email-cím: vorangee(kukac)gmail.com
 Születési dátum: 1987.04.10.
 Lakhely: Budapest (Siófok)
 ICQ:
 MSN:
 Skype:
 Weboldal:
 Kedvenc csapat: Detroit Red Wings

User hozzászólásai

előző oldal l következő oldal

NHL küzdőtér Idézet   l  Válasz erre  l  2020.02.23. 22:39  l  #30879

Majd holnap reszletesen kibeszeljuk, de pl Washingtonnak az egyik sajtos/videos srac (volt) az allando emergencyje. Ugrott mar be kapusedzo is amugy es nagyon komoly resztrikciok vannak hogy ki lehet egyaltalan az.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2020.02.11. 19:00  l  #8425

Atyég milyen rakeje van a Ferrarinak, remélem nem csak egy demo beállítás...

Olimpia Idézet   l  Válasz erre  l  2020.02.11. 12:05  l  #2888


Olimpia Idézet   l  Válasz erre  l  2020.02.10. 19:20  l  #2885

Modano válaszolt helyettem.

Olimpia Idézet   l  Válasz erre  l  2020.02.10. 15:19  l  #2882

  A norvég csoport lett volna a legjobb 



Miért is?

Sportkártyák Idézet   l  Válasz erre  l  2020.01.21. 10:46  l  #4539

Volt már tavaly is, szerintem Lacinak van is belőle.

Sportkártyák Idézet   l  Válasz erre  l  2020.01.12. 16:08  l  #4537

Hozzámkerült cirka 30 db Ken Griffey, Jr. + 8db vegyes baseball kártya. Ha valaki igényt tart rá jelezze; ingyen elviheti.

Detroit Red Wings Idézet   l  Válasz erre  l  2019.12.28. 23:36  l  #50914

 Következő Fleas meccsen remélem feljön McIlrath és szarrá veri mondjuk Matthewst 




Detroit Red Wings Idézet   l  Válasz erre  l  2019.12.18. 17:23  l  #50904

Nyílván ő is szemétre való, de nem hasonlóakat kéne hozni, hanem Nielsent is kibaszni...

Detroit Red Wings Idézet   l  Válasz erre  l  2019.12.18. 2:26  l  #50901

es a masodik is...

Detroit Red Wings Idézet   l  Válasz erre  l  2019.12.18. 2:05  l  #50900

Erne elso golja...megerte(?)

Detroit Red Wings Idézet   l  Válasz erre  l  2019.12.12. 11:08  l  #50890

Adnám.

Toronto Maple Leafs Idézet   l  Válasz erre  l  2019.12.05. 13:44  l  #33968

vagy a Gerillákkal játszotok.



Szerencsére már nem tartozom a kötelékükbe, de miért pont ők?

Detroit Red Wings Idézet   l  Válasz erre  l  2019.11.07. 11:58  l  #50823

Ugyanez jutott eszembe, a TALÁN-t egy picit jobban megnyomva, reménykedve.

Detroit Red Wings Idézet   l  Válasz erre  l  2019.10.18. 9:49  l  #50770

Írónia volt, semmi komoly. Visszautalás a nyári (jogosnak tűnő) értetlenkedésemre Erne leigazolásával kapcsolatban.

Detroit Red Wings Idézet   l  Válasz erre  l  2019.10.17. 15:03  l  #50766

 Glendening is jó lenne de nem a 2. sorba való.



Majd Erne helyettesíti... GP 6 G 0 A 0 TP 0 PIM 12 +/- -4

JA, nem...

Colorado Avalanche Idézet   l  Válasz erre  l  2019.10.02. 15:05  l  #56877

  Rádupláztam, mintha kockás gép lett volna. 





OFF:

Fasza volt a Milicic cikk

ON:

Philadelphia Flyers Idézet   l  Válasz erre  l  2019.09.25. 10:00  l  #30584

Kösz, ment.

Philadelphia Flyers Idézet   l  Válasz erre  l  2019.09.24. 14:38  l  #30582

PAT!

Privát üzenetet fogadsz az itt megadott e-mail címeden? Kérdezhetek ott?

Amerikaifoci Idézet   l  Válasz erre  l  2019.09.17. 9:47  l  #8270

Megvan, de az nem rémlik hogy abban volt.

Giants még ellenük is képes lesz veszíteni.

Amerikaifoci Idézet   l  Válasz erre  l  2019.09.16. 15:34  l  #8268

 Marino forog a sírjában, pedig a fószer még meg se halt.





Ezen hangosan felröhögtem.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2019.09.16. 15:33  l  #8424

 Illetve ezekszerint te Buttont nem tartod sokra



Ez így ebben a formában nem igaz, nagyon kedveltem 2009-ben neki is drukkoltam. Szerintem meg pontosan, hogy túl volt hype-olva; ez a "zseni a káoszban" elmélet is nálam a zavarosban való halászást testesítette meg inkább. Nekem sokkal jobban tetszett a lágy vezetési stílusa; a klasszikus brit versenyzőiskola talán utolsó képviselője volt. A legalulértékeltebb világbajnok címét én másnak tartogatom...


Tudom nem fogsz egyet érteni, de tavaly nem a legjobb autóval lettek világbajnokok. Tavaly az év egészét nézve szerintem jobb volt a Ferrari, még a félrefejlesztéssel együtt is.



Nem értek egyet, ahogy mondod. Bár sokkal komplexebb autó volt mint az idei, de alapvetően ugyanazzal az alapkoncepcióbeli hibával küzdött mint az idei; a saját utas megoldás helyett a Mercedes majmolása ment a megnövelt tengelytávval és az magasabb leszorítóerő felől a kisebb légellenállás felé való ellépéssel.

Az tény hogy talán a tavalyi volt a legjobb Ferrari amit Vettel kapott de szerintem nem volt összességében jobb mint a Merci.

Másrészt ezt a legjobb autó fogalmát sem feltétlenül gondoltam úgy hogy paraméterek alapján nevezzük meg; sokkal inkább jobb szó erre az általad használt csomag kifejezés. Autó és pilóta szerintem amúgy is szerves egységet kell jelentsen 80-20% arányban.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2019.09.16. 14:59  l  #8423

'94-et is akartam írni, hogy nem ér (erőteljes szimilaritások miatt '82-vel), de végül, benne hagytam. Miért?

Akkoriban sokkal jellemzőbb volt, hogy a korábbi évek autói adták a bázist az új modellek kifejlesztéséhez, de az FW16-os az voltaképpen a '91-es autó modernizált és a '92-'93-as autó butított változata volt, és ha nem a Renault motor lett volna benne korántsem biztos hogy olyan versenyképes lett volna.

Bár a Benetton is a '92-es autójának az egyenesági leszármazottját nevezte '94-re, ott Byrne előbb érezte a modern idők szelét. '95-ben ugyanazzal a motorral ki is jött a különbség a Williamssel szemben.

Való igaz a Williams '94-es autója kiforottabb, stabilabb konstrukció volt, de a Benetton (sajnos) több potenciált rejtett magában és egy papíron gyengébb motorral volt versenyképes. Nem beszélve a külső dizájnról ami abszolút jövőbe mutató volt.

Másrészről az az év még mindig komoly érzelmi vihart idéz elő bennem, de sajnos Marko véleményét kell osszam; az a VB cím rossz helyen van...

2007-et tömören leírta Marko, nem pazarolnám rá a szót; az már egy elég jól dokumentált, olvasható történet.

Labdarúgás Idézet   l  Válasz erre  l  2019.09.10. 21:41  l  #52037

pff

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2019.09.10. 21:37  l  #8419

Persze ezt a relációt simán meg lehet fordítani, csak a Ferrarinak is döntenie kellett volna időben hogy a gombhoz veszi a kabátot vagy fordítva. Vettel előbb volt a "birtokukban" mint a '19-es autó...

Mindegy is, a jóslatod beigazolódott a Ferrari Leclercből akar világbajnokot, hülyék lennének ezek után Vettelnek autót fejleszteni. Jogosan.

Ez a stílusigazítás...nem rémlik hogy 2009-13 között bárki kétségbe vonta volna Hamilton képességeit, pedig esett-kelt, volt hogy egy Button elverte...

Meglátásom szerint a legtöbb pilóta lassan alkalmazkodik a különböző formulákhoz, páran gyorsabban és csak kivételes figurák tudnak azonnal produkálni; Schumacher, Senna, Prost talán Alonso.

Ettől még azt a négy világbajnoki címet meg kellett szerezni, egyik másik évben nem kis munkával; amúgy meg mondj egy évet amikor nem a legjobb autóval versenyző pilóta lett a bajnok a modern érában? 1982 nem ér.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2019.09.10. 16:40  l  #8417

  Itt az kellene, hogy az új szezon kezdetén leülni, megfogalmazni a konkrétumokat, és állandó bírói testületet felállítani



Ezzel maximálisan egyet értek.


Igen, igazad van, hogy bántott Kimi szereplése. Elismerem, már nem csillogott úgy, ahogy korábban, de elhiheted, vele már soha nem is számoltak, csak Vettel miatt kellett nekik. Az egyik legbeszédesebb a 2018-as Ausztrál nagydíj: Kimi 2. volt, kiállt új gumikért, majd közlik vele, hogy oké nem kell nyomni. Vettel kint maradt még, és jó köröket ment, majd nagy nehezen Kimire rászóltak 3-4 kör után, hogy a német milyen köröket is megy, kicsit emelni kellene a tempón. Mikor ő visszakérdezett, hogy b*zmeg, ezt miért nem mondjátok, hogy még nem állt ki. És igaza van, mert egyértelmű volt, hogy csapatszinten akarták már ott, akkor Vettelt elé hozni. Az év első versenyén. Akkor miről beszélünk? És ez bizony máskor is megtörtént, rohadtul úgy alakították a taktikát, hogy Vettel legyen a nyerő, legalább csapaton belül.



De ez ne azt bizonyítsa már hogy Vettel, idióta, álszent vagy geci. Ő első számúnak ment a Ferrarihoz ez nem volt titok, Kimi is jól tudta. Amúgy nyilván nem fogja egyikünk sem végig nézni az összes hétvégét 2015-18 között, de tippre azt mondom 80-20%-ban Vettel javára billent a mérleg. Ez Ausztrál Nagydíj az egyike a 20%-ban levő versenyeknek. Vagy a másik példa amit sokan hoznak fel az '17-es Monaco-i Nagydíj. Hogy a Ferrari helyzetbe hozta Vettelt...kristálytisztán látszott hogy Vettel egy olyan utolsó kört csinált a bokszba állása előtt amire Kimi nem tudott válaszolni a kivezető körén. Mégis zengett a világ, hogy elvette a Ferrari Kimitől a győzelmet...

Én nem vitatom, hogy Vettel megkapott minden esélyt és lehetőséget miközben Kimire kicsit kevesebb figyelem összpontosult, de ez nem lehetett meglepetés és ami a finn legnagyobb hiányossága volt (emiatt ostoroztam párszor - igaz nem szívesen), hogy amikor Vettel vagy a Mercik betliztek, soha nem tudott ott lenni. '17 és '18 is teljesen máshogy alakul, ha Kimi azt hozza végig amit mondjuk tavaly Monzába vagy Austinba. Ezt itt zárjuk is le, ha lehet örökre, mert sokadszor kell magyarázkodnom egy olyan dolog miatt, ami nekem legalább annyira fáj mint Neked. Korábban is írtam már; álmaim párosa volt és '15-ben abban bíztam olyan csodálatos évek várnak ahol Seb és Kimi nyernek egy rakat versenyt; reményeim szerint világbajnokságokat is. Lett belőle egy nagy semmi, plusz a Ferrari átpolitizált struktúrája miatt már a közeg is teljesen más. Nem elég, hogy kritikus pillanatokban hagyta cserben a pilótáit az elmúlt négy szezonban a Scuderia, most még ellehetetlenítik a kedvencemet is.

De láthatjuk egyébként, Kimi tempója az Alfánál meg megvan, és szerintem autó teljesítményt figyelembe véve a középmezőny legjobbja idén.



Örülök, hogy maradt és még láthatjuk, az meg kifejezett plusz, hogy nagyon jól is megy. Nála a kedv és a környezet nagyon erős hatással van a tempóra, most úgy tűnik jó helyen van.


Vettel meg belekerült a spirálba, amiből már nem fog kijönni, és úgy fognak rá emlékezni, mint a legnevetségesebb és legtúlértékeltebb 4x világbajnok. És mint Ferrari versenyző, csak egy lesz a sok közül, míg Kimi Sumákoló után a 2. legnépszerűbb lesz még egy jó darabig. 



Vettel spirálban van tavaly Hockenheim óta ez tisztán látszik, de hogy nevetséges lenne vagy túlértékelt...erős szavak ezek, de nem foglak győzködni miért nem igaz. Ugyanakkor mindig meg fogok szólalni, ha becsmérled, mert túlzó. Túlzó most is egy - az alapvetően az autó konstrukciójából fakadó - kipördülés és annak következményei miatt idiótának, nevetségesnek, túlértékeltnek nevezni.

Az, hogy Ferrari versenyzőként milyen pozíciót fog betölteni nem tudom. Nem is érdekel, szerencsére nem vörös a vérem úgyhogy hidegen hagy mit gondolnak róla a Tifosik. Ugyanakkor azt megint egy túlzó kijelentésnek érzem, hogy Kimi lenne most vagy bármikor a második legnépszerűbb Ferrari pilóta. Nem rémlik, hogy bárki könnyeket hullajtott volna érte 2009-ben (sőt Alonsot messiásként várták, ami Kimiről nem volt elmondható '07-ben) és '14-ben sem repestek a szerződtetésétől a sajtó és a közvélemény pedig ki is kezdte a Ferrarit hogy megtartották '15-re. Úgyhogy az ilyen jellegű összehasonlítást feleslegesnek érzem. Kapásból mondok három nevet aki megelőzi mindkettejüket a népszerűségi listán a Tifosiknál; Lauda, Gilles Villenuve, Mansell.


Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2019.09.10. 11:41  l  #8414

Azért ne keverjük a kettő esetet, mert az egyik féktávon történt (Leclerc) a másik pedig kigyorsításon (Sainz). Nem mutatnak színtiszta szimilaritást. De abban egyetértek, hogy a pozíció nem kéne befolyásolja a szabályok érvényesítését.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2019.09.10. 11:35  l  #8413

Az első bekezdéseddel nagyobb részt egyetértek, de azt akkor sem tudom elfogadni, hogy Kanadát elvették Vetteltől, azóta meg kvázi mindent lehet. Igazából mindegy is, ez a része a hozzászólásaimnak nem is kifejezetten neked szóltak, inkább csak általánosságban bosszant ezeknek a gumiszabályoknak az ide-oda húzogatása. (Bocs de nem bírom ki; menjünk nem pedig mennyünk.)

A második bekezdéseddel nem tudok mit kezdeni, nyilvánvaló nehezen viselted, hogy Räikkonen második számú pilóta volt a csapatnál és ezért be kellett áldoznia jó pár versenyt, de ha a szívedre teszed a kezed tavaly év végéig meg sem volt a tempója, ahhoz hogy igazából versenyre kelhessen Vettellel és a Ferrari az ő (Kimi) esetében is rengeteg hibát követett el, mind taktikai mind technikai téren. Vettel nyilván "használta" Kimit, hiszen végre olyan csapattársa volt akivel egy hajóban eveztek és a box másik oldala nem ellensége volt, hanem társ. A 16-os kínai ütközésnél Vettelnek nem volt hova menni Ricciardo miatt, én akkor is úgy éreztem, hogy abba a balesetbe többet láttál bele mint szükséges. A multi21 önmagában lehet erkölcsileg megkérdőjelezhető, de Te annál tájékozottabb vagy, hogy ne tudd az egy következmény; 2012 év végén elmaradt Webber segítségre volt válasz (Horner kifejezetten a Brazil GP-t említette egy interjúban). Én tudom, hogy nagyon csíped Kimit én sem vagyok ezzel másként, de a Vettel gyűlöleted legfőbb táptalaj az, hogy úgy érzed a német elnyomta, ellehetetlenítette őt a Ferrarinal, pedig szerintem Kimi éppen olyan hibás a gyengébb szereplésében, mint a korábban említett technikai és taktikai hibák a Ferrari részéről.

A Stroll ügyet nem ragoznám túl nyilván én is tudom ezt a sánta magyarázatot, hogy azért kapott enyhébb büntetést, mert ő is szenvedő alany volt, de itt megint a következetességhez érünk vissza, ami nem csak nekem de a nemzetközi sajtónak is feltűnt; a két ugyanolyan szituáció más elbírálást kap. Mikee írja, hogy azért, mert nem volt ütközés; ezt így inkább el tudom fogadni.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2019.09.09. 15:28  l  #8409

idén SEM...

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2019.09.09. 14:57  l  #8407

Csak én is elmondtam a véleményem. Szabad?

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2019.09.09. 14:53  l  #8405

Amikor Verstappen kirakta,az nem ért büntit akkor ez sem... 



Ha Vettelt büntették Kanadában, Verstappent is kellett volna Ausztriában és Leclrecet is most.

Ha Verstappent és Leclerceket nem büntették, akkor Vettelt miért?

Vagy mind a három büntetés vagy egyik sem; megint a következetlenség.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2019.09.09. 14:50  l  #8404

  Leclerc mivel csalt?



Levágta a kanyart, bemozgott féktávon, amivel kiszorította Hamiltont a pályáról.

Miért nem volt csapatjátékos? Ha az időmérőre gondolsz akkor az vicces.



Neked vicces, nekem nem. A levezető körben produkált ál-együtt érző szövege; na az vicces volt.

De ne kezdjük el sorolni, Vettel hányszor baszta el a csapattársa taktikáját/versenyét, mert elég hosszú lista lenne.



Kezdd el, nyugodtan. Legalább lesz téma.

Stroll meg ugyanúgy megkapta a büntijét 



Pont nem ugyanúgy, a hangsúly ezen.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2019.09.08. 19:03  l  #8401

Stroll meg a kis okos ugrifules, a versenybirok a kovetkezetesseg mintakepei, Leclerc meg a zsenialis csapatjatekos, aki meg kicsit csalhat is.

Csak hogy teljes legyen a kep.

NHL küzdőtér Idézet   l  Válasz erre  l  2019.09.05. 22:37  l  #30459

Ezt én nem vitattam, csak ne üljünk már fel erre a vonatra...

Potapov szerez egy szépség díjas gólt, amihez asszisztál a fél védelem és ezzel illusztráljuk hogy Niemi milyen szar kapus?

C'mon man...

NHL küzdőtér Idézet   l  Válasz erre  l  2019.09.05. 22:21  l  #30457

Ez a videó alátámasztja az alkalmatlanságát vagy azt hogy rossz kapus lenne FANTASYben? Nem.

NHL küzdőtér Idézet   l  Válasz erre  l  2019.09.05. 22:04  l  #30455

á lá Holmström...

NHL küzdőtér Idézet   l  Válasz erre  l  2019.09.05. 22:04  l  #30454


NHL küzdőtér Idézet   l  Válasz erre  l  2019.09.05. 21:24  l  #30451

Ettől függetlenül ez a videó nem Niemi alkalmatlanságát bizonyítja.

NHL küzdőtér Idézet   l  Válasz erre  l  2019.09.05. 21:14  l  #30449

A 44, 51 és a huszonvalahány-as védő alkalmazásán nem csodálkozol/tok?

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2019.08.31. 21:21  l  #8394


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70









A fórumban a kiadvány regiszrált látogatói kapnak lehetőséget magánvéleményük kifejezésére.
Ezen vélemények nem tükrözik a kiadó szerkesztőségének álláspontját.

© 2001-2013 CenterIce - Minden jog fenntartva.