User adatok

 Név: Várai Viktor
 Felhasználónév: Vorangee
 Email-cím: vorangee(kukac)gmail.com
 Születési dátum: 1987.04.10.
 Lakhely: Budapest (Siófok)
 ICQ:
 MSN:
 Skype:
 Weboldal:
 Kedvenc csapat: Detroit Red Wings

User hozzászólásai

előző oldal l következő oldal

Detroit Red Wings Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.29. 19:14  l  #49349

Nekem szimpi amit mutat...

Booth meg... már elképzeltem őket Bertuzzival egy sorban

Detroit Red Wings Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.29. 14:10  l  #49347

Frknek örülök, Rasmussen viszont nem vékony egy kicsit? :zavart1:

Kosárlabda Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.28. 15:59  l  #10289

Akkor szurkolj a GSW-nek.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.27. 11:21  l  #7643

Hatalmas verseny nem lesz, mert Massa a kedvezményezett, de egyelőre a pocsék teljesítménye miatt nem neki áll a zászló. A Williams Di Restat akarja, meg is nevezték mint elsőszámú várományost, de adtak volna egy esélyt Kubicának, amit Stroll papa megfúrt (nem engedte tesztelni). Ha minden kapcsolatát és erejét beveti Kubica, akkor se látom sok esélyét a szerződés tető aláhozásának, mert valamiért Strollék nem akarják a csapatnál látni. Mivel pedig ők dollármilliókat hoznak az alakulathoz Kubica meg számottevő anyagi támogatás nélkül érkezne, nagy versenyre nem kell számítani.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.27. 9:39  l  #7641

Mibe botlik az ember akaratlanul is az interneten? Még jó hogy van...

Hát ez a "felelőtlen", "meggondolatlan" világbajnoki címért harcban levő Alonso nem "leszorította" 2010-ben a Szingapúri Nagydíj rajtjánál az ellenfelét?

[LINK] http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2010/09/start_sing_2010-4-e1442093549388-886x591.jpg [/LINK]

Aki manipulatívnak tartja a fotót annak itt a mozgókép is:

[LINK] https://youtu.be/MmVyfTUCbNU?t=19 [/LINK]

Amerikaifoci Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.24. 23:20  l  #8061

A legjobb amilyen magabiztosan mutatja, hogy; TD!

NHL küzdőtér Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.22. 16:03  l  #26619

Lényegtelen elemnek tűnik és valóban nem a legszebb látvány, de az is tény hogy a legtöbb cheating ebben a játékelemben van. Nem is kell patkánynak lenni, hogy jogosulatlan előnyhöz juss, amit eddig jószerivel meg sem próbál(hat)tak a zebrák büntetni. Majd látjuk mi lesz én üdvözlöm.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.20. 10:18  l  #7639

  Vettelnek egy dolog róható fel amit már te is leírtál. Sokadjára nem számolt Verstappen meg nem alkuvó stílusával. Ezt fejben kellett volna tartania hogy az a 7 pont megéri-e azt, az amúgy nagy kockázat vállalást nem igénylő manővert amit az esetek 90%-ban mindenki alkalmaz a mezőnyben. Bevállalta, nem jól tette.

Nem mellékesen a legváratlanabb helyről jött a védelem, konkrét példával; Hamiltontól a monzai rajttal:

„Meg lehet nézni az én monzai rajtomat. Az elindulás után gyakran egyáltalán nem látjuk a 2. helyen haladó autót. Ezért az első gondolatunk ilyenkor az, hogy védeni kell az ívet, tehát belülre húzódunk, és elálljuk előtte az utat. Feltételezem, hogy Sebastian is ezt tette."

[LINK] https://www.youtube.com/watch?v=1LOPzsVsaA0 [/LINK]

Csak itt ugye Strollnak volt hova mennie, és nem is próbált poziciót fogni Hamiltonon. Érdekes módon, akkor senki nem sziszegett hogy eszetlen manőver lett volna (és én sem gondolom mielőtt valamelyikőtök ezt harapná ki a modandómból).

A következő képről meg döntse el mindenki maga, hogy ki hova húzta a kormányt és az mennyire volt indokolt...

[LINK] http://static.origos.hu/s/img/i/1709/20170919forma1-szingapuri-nagydij-rajtbaleset.jpg?w=1015&h=676 [/LINK]

*linket javítottam

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.18. 14:12  l  #7633

  Sajnos ez az autó (McLaren-Honda) jelen állapotában, egyik pályán sem versenyképes, nem mellékesen azért sem húznék párhuzamot azzal, hogy a Hungaroringen jól mentek, mert bár karakterisztikában hasonló pálya, de van egy fő különbség; sokkal több az előzési pont (Szingapúrban).

Az egészséges önbizalommal nincsen gond, de Alonso korábban is olyan volt, hogy hitte; mindenki hibás körülötte, ha ezek a hátráltató tényezők nem lennének ő mindig nyerne. A realitás kép legalább annyira környezetformáló mint a motivációs képesség.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.18. 13:03  l  #7631

  1. Nem Vettel torpedózta meg, hanem Raikkonen.

2. Te mondod, hogy nincsen ha, erre egy olyan teóriát vázolsz amire semmi bizonyíték sincsen. Miért biztos hogy a Ferrari ugyanúgy viselkedett volna mint az RBR?

3. [LINK] http://en.f1i.com/news/279655-power-unit-elements-status-singapore.html [/LINK] - például.

Láthatod, hogy egy leheletnyivel rosszabb csak Vettel helyzete. A baleset, nem hinném hogy döntően befolyásolja ezt a programot, gondolom a negyedik erőforrást úgyis most akarták betenni a Ferrarinál, a turbó feltöltő lesz a szűk keresztmetszet, de például sebességváltót most ingyen cserélhetnek, ha igazolhatóan megsérült.

* Rossz linket raktam be.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.18. 11:55  l  #7629

Alonso ügyben direkt nem reagálok egyikőtökre sem mert, nem értek egyet egyik állásponttal sem. Inkább csak leírom a véleményem.

Fernando szerintem most jobb versenyző mint valaha volt, de mentálisan egy borzalmas figura. Hihetetlenül rossz motivátor kifelé, miközben magát olyan lelkiállapotba tudja hajszolni, hogy tényleg csodákra képes. Egy Mercedessel, Ferrarival vagy Red Bullal harcban lehetne a vb címért, de ilyen felelőtlen, megalapozatlan kijelentéseket tenni egy kanyarnyi verseny után, hogy ő a dobogóért ment volna... Belgiumban is kiválóan rajtolt az autó reménytelensége viszont megpecsételte a sorsát, nem lett volna ez tegnap sem másként. Pontosan ezek azok a nem csapatjátékosságra utaló jelek, amik miatt ő nem kell már egy nagy gárdának sem. Ezért kellett mennie a McLarentől és a Ferraritól is.

Jót tenne az F1-nek ha versenyképes autóban ülne, de hogy őszinte legyek, cseppet sem bánom, hogy nem történik meg jelenleg és valószínűleg nem is fog.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.18. 11:41  l  #7628

  Elég zaklatott hétvégém volt enélkül is, de sajnos a többszöri visszanézés és elemzés után is arra kellett jussak, hogy Vettel ezt rendesen eltolta...

A VB cím nem most ment el és nem is ezen fog, de az esély, hogy komolyan versenyben maradjon érte az igen. Ezt a versenyt nyernie kellett volna mert az biztos, hogy enélkül a továbbiakban csak akkor van esélye, ha Hamilton kétszer is nullázik, nem mellesleg mint Silverstone után többeknek vázoltam, a Hungaroringen és Singaporeban mindenképp nyerni kellett volna ahhoz, hogy egy szerencsés, mondjuk suzukai győzelemmel még esély legyen a végső harcra.

Jelen állás szerint a vb előbb eldől, de technikai sportról lévén szó, várjuk ki a végét. Ugyanakkor innentől kezdve, Vettel reális esélyei 10% körülre csökkentek.

Mellékesen, amit Vettel szombaton a Q3-ban produkált az a szezon legkomolyabb időmérős teljesítménye - főleg a borzalmas péntek után. Persze ez a tegnapi események után már halottnak a csók. A problémám megint csak az, hogy még csak emelkedett hangot vagy egy felkiáltójeles cikk címet sem hozott ki senkiből, bár a múltkori óta tudom csak az a jó ha Hamilton egész hétvégéket végig dominálva a legjobb autóval nyer mindent...

Labdarúgás Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.10. 1:26  l  #50531

Nezd akkor a Vasast.

Labdarúgás Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.10. 1:04  l  #50529

te mar csak tudod...

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.08. 12:49  l  #7607

Akkor jól emlékeztem...

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.08. 9:16  l  #7605

Na megnézted? Nehogy Acco azt mondja hamis állításokon alapul amit mondok.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.05. 18:09  l  #7604

Ahogy gondolod, de mivel a harmadik körben hangzott el, nem sok köze van az újraindítás utáni eseményekhez.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.05. 12:44  l  #7602

A harmadik körben üzenték Vettelnek, hogy mehet Hamilton után minden adott hozzá;

Lap 3 To Sebastian Vettel "For the moment we can go with him, no problem."

Erre gondolsz?

Ha igen, akkor a tárgyalt esettel kapcsolatban ez indifferens.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.05. 12:22  l  #7600

Valószínűleg azért mert a hozzászólás elsőfele nekem szólt, de akkor reagálok arra is;

"Maga Vettel mondott ilyet a csapatrádióban, hogy egyáltalán nem esik nehezére tartani azt a tempót, amit Hamilton diktál, tudni fogja tartani."

Ez hol hangzott el? Mert sem a tévéközvetítésben nem volt hallható, sem a radio logban nincs benne.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.05. 11:55  l  #7598

Nem nekem kell megmagyarázni, én tudom miért nem volt előzés.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.05. 10:44  l  #7596

Hihi, napijohnesz.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.05. 10:44  l  #7595

Én ilyet nem olvastam, hogy simán tudta tartani (meg nem is láttam a versenyen), de nem olvasok el mindent lehet hogy nyilatkozott ilyet.

Miért nem tudott támadni? Gyengébb autóban ül, amelyiknek nem feküdt ez a pálya. Azt meg nem értettem az előző hozzászólásodban sem, hogy a (papíron) kettővel jobb gumi miért jelentené automatikusan a kötelező előzést? Vagy mitől lenne akkor rögtön jobb vagy erősebb a Ferrari a Mercedesnel? Van valami egzakt táblázat ahol kinézhető hogy melyik pályán mennyivel lágyabb gumival lesz azonos teljesítményű a két kocsi? Azt akkor linkelhetnéd, mert kiváncsi lennék rá.

Viccet félre téve. Tételezzük fel hogy az újraindítás után valóban védekezett Hamilton. Ez egy darab lenne. Ezen kívül tudsz még egy olyan momentumot mondani amikor védekezésre kényszerült és ívet váltva kellett maga mögött tartania Vettelt?

Ha meg azt vennénk kiváló védekezésnek, hogy igen stabil köröket teljesített esélyt sem adva Vettelnek - mind amellett hogy az nem védekezés, maximum előre menekülés - akkor kérdezem én Bottas oroszországi és ausztriai ugyanilyen teljesítményétől miért nem volt hangos a sajtó?

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.04. 20:07  l  #7588

Leírtam, de látom megint nem sikerült elolvasnod, már megszoktam. A kedvedért mégegyszer; semmiféle védekezés nem volt. Pont erről beszélek.

Nem tudom az előzés hogy jön ide, de Hamilton sem előzte meg Vettelt a szezonban.

Kosárlabda Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.04. 14:44  l  #10282

mediaklikk.hu nem jó?

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.04. 14:05  l  #7584

  Bár a nyári szünet rányomta a bélyegét a topicra és nem nagyon írogattunk, de bennem a Belga Nagydíj után nyomott hagyott valami. Mégsem írtam le mert valami azt súgta megint én leszek az elvakult, szubjektív fan, aki nem képes tisztán látni. A múlt hétvégi események viszont mégis arra sarkalnak, hogy megosszam veleteket a véleményem:

Nem értem. Nem értettem 8 nappal ezelőtt sem és most sem. Lewis Hamilton valóban az egyik legjobb F1-es pilóta akit a hátán hordott a Föld, ezt most már rekordok sora is bizonyítja. Ugyanakkor felfoghatatlan az a hátszél amit, a sajtótól és a szakmától kap. Nem a rajongók szeretete és támogatása érthetetlen számomra, mert az elfogadható sőt egyértelmű. Ők nem egzakt dolgokon keresztül vizsgálják kedvencüket, hanem csak szeretik. Na jó valahol megértem a szakmát is; ők látják leginkább, mit tesz Hamilton mitől jobb mint bárki, bár akkor azt is látniuk kéne mennyire erőnfelüli amit Vettel is tesz, de ki tudja lehet Vettel egy rossz ember és senki nem akarja őt királyként látni a bokszutcában.

De ott van az a nyamvadt média, aki szenzációthajhász, aki keresi a Dávid és Góliát harcokat, aki mindig az új királyt vadássza. Schumacher és a Ferrari unalmas volt, Vettel
és az RBR unalmas volt, Hamilton és a Mercedes...valamiért nem akar unalmas lenni.

Kifejezetten rosszul esett Hamilton spa-i győzelme után minden; a győztes metakommunikációja, a riporterek ömlengese, a másnapi címlapok és a hazai valamint külföldi cikkek, vélemények hangvétele; kulcsfontosságú győzelem, Hamilton élete egyik legjobbját mente, úgy védte az első helyet mint senki.

Pedig mi történt? Semmi különleges. Lewis Hamilton a mezőny legjobb autójával megszerezte a pole pozíciót és megnyerte a versenyt egy olyan pályán ami ráadásul nem is fekszik legnagyobb ellenfele autójának.

Az a fél kör, ami izgalmat okozott és állítólag Hamilton versenyzői nagyságát hivatott bizonyítani, nem több mint egy hiba Vettel részéről, amit ő maga is elmondott csak senki nem akarta meghallani:

Az újraindításnál "mindenidőklegnagyobbja" újra próbálkozott a jó öreg nyolcadik kerületi bicskás módszerrel (tudni illik megint össze-vissza fékezgetett és kacsázott a SC lámpaoltása után), hogy Vettelt lépre csalja, de persze senkinek nem tűnt fel hogy ez korántsem sikerült, sőt, teljesen rossz ütemben kezdte el a kigyorsítást. Ennek folyományaként Vettel már a buszmegálló előtt úgy tapadt rá mint addig és utána se soha.

Ez még nem lett volna hiba, de a La Sourcemál is Hamilton nyakára esett és a 2-3-4-es kanyarban annyira közel volt hozzá, hogy a Raidillonból kifele menet a Kemmel egyenes előtti törésben már balra ki kellett húzódnia a szélárnyékból a poros ívre. Ezzel meg is pecsételte saját sorsát. Nem Hamilton állítólagos kiváló védekezése vagy a Mercedes bődületes motorereje akadályozta meg Vettelt az előzésben, hanem saját maga türelmetlensége, amit a buszmegállóba való érkezéskor látott minimális különbség okozott. A sokkal nagyobb légellenállás és a pillanatnyi tapadásvesztés pontosan elegendő sebességcsökkenést okozott az egyenes végéig ahhoz, hogy ne tudja végre hajtani a manővert.

A sportban nincsen HA, de kiváncsi lennék az újságok másnapi címlpajára, ha mégis sikerül az előzés. Valami azt súgja csak a La Gazetta dello Sport jelent volna meg Magnificó címmel.

Ezek után az elmúlt hétvégén történtek, meg sem leptek, már ami a média hozzáállását mutatja. Földbedöngölt Vettel, betliző Ferrari stb...

Megint csak azok után, ahol semmi meglepő nem történt; Lewis Hamilton a mezőny legjobb autójával megszerezte a pole pozíciót és megnyerte a versenyt egy olyan pályán, ami ráadásul nem is fekszik legnagyobb ellenfele autójának.

Félre értés ne essék; lenyűgöző amit Hamilton szombatonként művel (olajégetéssel vagy anélkül, nem tudom), főleg a legutóbbi pole varázslatosnak mondható.

Ugyanakkor egyik vasárnap sem láttam azt amitől ő jobban megérdemelné a VB címet, vagy azt a rajongást és dicsfényt amit kap.

Jövő héten Szingapúrban folytatódik a cirkusz és Räikkonen szavaival élve; igencsak meg lennék lepve ha az olaszországihoz hasonló végeredmény születne. Azon persze nem, ha lehangolt újságcikkek és tévés kommentátorok adnák hírül; Sebastian Vettel visszavette a vezetést világbajnoki tabellán.

Labdarúgás Idézet   l  Válasz erre  l  2017.08.25. 9:21  l  #50524


Kosárlabda Idézet   l  Válasz erre  l  2017.08.23. 15:37  l  #10278

Ok.

LOL

Kosárlabda Idézet   l  Válasz erre  l  2017.08.23. 15:34  l  #10276

Azt nem vitatom hogy bomlasztó lett volna, de ez a deal... ezzel én nem tudok megbarátkozni. Akkor már inkább jött volna a Knicksből Carmelo, ahogy rebesgették is.

Nem tudom volt-e másik konkrét ajánlat.

Kosárlabda Idézet   l  Válasz erre  l  2017.08.23. 15:31  l  #10275

Most mi LOL?

IT-n kivül leírtad kibővítve ugyanazt mint én.

Kosárlabda Idézet   l  Válasz erre  l  2017.08.23. 15:09  l  #10271

Ezzel nem értek egyet.

IT sérülésből jön vissza, ráadsául akkora mint egy kerti törpe (plusz 30 éves, Irving 25). Crowderre egy kelta szurkoló ismerősöm azt mondja megutáltatta magát a közönséggel és van három emberük helyette (Brown, Tatum, Morris) , Zizic az szemét a pickkel meg mit kezdjenek annyi prospectjük van nincs hova tenni.

Pont hogy kiszórták a szemetet...

Esküszöm Olynyknek jobban örültem volna.

Kosárlabda Idézet   l  Válasz erre  l  2017.08.23. 15:02  l  #10270

Mi jártunk jobban???

A neveletlen védekezni nem tudo IT mellé kaptunk egy őstulkot meg valami szemetet. Ebből csak a pick ér valamit. Ők meg kaptak egy legjobb évei előtt álló allstar játékost.

A pad erősödött ez volt gyenge tavaly, de remélem nem csak pletyka hogy Wade is jön, mert így annyi meccset se fogok megnézni mint eddig.

Kosárlabda Idézet   l  Válasz erre  l  2017.08.23. 10:13  l  #10265

jó nagy szopás

Detroit Red Wings Idézet   l  Válasz erre  l  2017.08.21. 14:50  l  #49309

Ebben számomra az a legszebb, hogy azért már akkor se szar ütőkkel játszottak és látszik hogy Draper baltását még túléli a coloradoi pálca, de utána McCarthy teljes termszétességgel félkézzel csuklóból eltöri.

Pittsburgh Penguins Idézet   l  Válasz erre  l  2017.08.08. 20:45  l  #55681

Mi sztori már megint.

Óriási.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.08.03. 16:05  l  #7580

1. senki nem mondta hogy a Renault fogja leigazolni, én általánosságban mondom hogy ne vegye el a helyet egy fiatal elöl( pl Norris)

2. ha már Renault akkor nekik vezérnek ott van Hülkenberg

3. ne legyenek gyermeteg álmaid az F1 nem jóléti intézmény, ha leigazolják akkor azért teszik mert annak nagyon komoly marketing hozadéka lesz

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.08.03. 15:07  l  #7578

Felesleges, nyilván javulna, de a potenciálja már nem fog növekedni, ne vegye el a helyet valamelyik fiatal elöl.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.08.03. 0:46  l  #7575

??????

ma egesz nap azt vezette

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.08.02. 17:33  l  #7572

Felejtsétek el; olyan hülyén támadja a kanyarokat hogy iszonyat és a sikán előtt olyan hosszú féktávot vesz hogy fáj.

Szomorú, de nem lesz alkalmas, lehet hogy tudja Palmer idejét, de vonatozáson kivül semmire sem jó.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.08.02. 9:32  l  #7566

???

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.08.01. 19:23  l  #7564

Eleg fura volt ez a mai teszt; Bottas es Verstappen mas dimenzioban autozott meg ha a koridokon nem is latszik.

Holnap kivancsi leszek Kubikara.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70









A fórumban a kiadvány regiszrált látogatói kapnak lehetőséget magánvéleményük kifejezésére.
Ezen vélemények nem tükrözik a kiadó szerkesztőségének álláspontját.

© 2001-2013 CenterIce - Minden jog fenntartva.