User adatok

 Név: Várai Viktor
 Felhasználónév: Vorangee
 Email-cím: vorangee(kukac)gmail.com
 Születési dátum: 1987.04.10.
 Lakhely: Budapest (Siófok)
 ICQ:
 MSN:
 Skype:
 Weboldal:
 Kedvenc csapat: Detroit Red Wings

User hozzászólásai

előző oldal l következő oldal

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.08.06. 18:53  l  #7999

De ezt ez Alonsos dolgot nem is értem... nyilván a Abad és ő megtesznek mindent ezért, de az RBR magát köpné szemen ha leigazolnák. Raikkonenről se akartak hallani '13 végén.

Aztán ebben a mai kifordult világban persze bármi előfordulhat, de jobban meglennék lepve mint Marko Ricciardo eligazolásán.

Kerékpározás Idézet   l  Válasz erre  l  2018.08.06. 16:15  l  #1981

A bolygó hollandi kifejezés meg van? Azt a kifejezést használja az angol is és néha flying nélkül csak dutchmanként. Azon nem próbáltál elindulni? Olasz/magyar kerékpáros szlengben hallottam már a fregoli kifejezést, lehet arra utal, hogy ilyen fontosabb feladat, specialitás nélküli vízhordó jolly joker.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.08.06. 16:07  l  #7996


Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.08.06. 16:02  l  #7995

Ha már nem megy az autó legalább fizessék degeszre, aha értem. Ha meg most azt írom hogy bibsi, akkor megint én vagyok a

Dehát a Renault kitömte, egy két dobogó netán-tán lesipuskás győzelem még kinéz a potyalesőnek aztán el is tűnhet a süllyesztőben ahova való. A negédes mosolygásával beszopkodta magát a tuttiba most meg odaszarik ahonnan evett.

Persze mikor Vettel elment mellőle, akkor nagy volt a szája most, hogy nem úgy hegedülnek Hornerék, ahogy ő gondolja akkor meg tipli van. Nem is vártam mást tőle.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.08.06. 15:54  l  #7993

 elvesztette a stabil pontszerző pilótákat



Ki a másik? Vagy csak elütés?

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.08.06. 15:40  l  #7992

Érdekes, mióta Maxi jól megy, azóta Daniel-nek nem megy. 



Ezt így nem látom át, kb felváltva esnek ki műszaki hibák miatt. Nem mernék összefüggést látni a kettő között.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.08.06. 15:27  l  #7991

Nem a Magyar Nagydíjat kell elővenni és akkor kisebb eséllyel futsz bele ilyen futamba.

Amúgy mikor és mi volt régen jobb? Merthogy a Magyar Nagydíj eső nélkül mindig szar volt, az is biztos.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.08.06. 15:25  l  #7990

  Nekem nincs bajom Centurioval



én ezt nem is állítottam

  Vettelnel nem tudom mennyire volt ott tudat alatt a múltkori hiba, de szerintem benne volt hogy nem akart Megegyet hibázni, mert akkor szétszedik a sajtó. Aztan lehet hulyeseget mondok.



Nem mondasz hülyeséget, a sikánnál pl szemmel láthatóan lassabb volt. Érzésem szerint is óvatos volt, bízott a vasárnapi száraz időben, de mint láttuk az sem volt elég.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.08.06. 15:13  l  #7989

Újra meglepődöm, hogy nem tetted túl magad ezen, dehát ez van.

Majd alapítsatok egy karitatív egyesületet az "F1-es topic áldozatai" néven. Ha lesz időm sajnállak titeket.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.29. 8:21  l  #7969

Atyaeg, Te azon meg nem tetted tul magad?

Amugy, ha mar dobalozunk ezzel a "szolasszabadsagosdival"; azt megsugom hogy abba beletartozik az is, hogy a velemenyunkre valaki reagalni fog.

Az meg mar Teged minosit, hogy az en tenyszeru kijavitasaim miatt beserulsz, Marko "gyalazkodasa" viszont nem zavar.

Tegnap akartam irni egy sort hozzadszolva, de Acco meg a maradek energiaimat is leszivta; nem tudom a kozvetitesben mutattak-e, de a Q2 vegen Alonso a levezeto koreben minduntalan kiporgette a hatso kerekeket es csusztatgatta az auto. Gondolom mara koptatott be egy szettet. Lehet semmi jelentosege nem lesz, de kis szineskent gondoltam megosztom, ha nem mutattak a tvben, neked hordozhat tobblet infot.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.28. 23:16  l  #7966

 A mondandótok eddig azt sugalta, hogy a merdzsó 1-2 a hidegnek és az esőnek köszönhető. Szerintem ez elsősorban a versenyzők érdeme volt. A magam részéről nem gondolnám, hogy az időjárás (ami egy adottság és nem tud rajta változtatni az ember, ezért el kell fogadnia) bárkinek is a kezére játszana, mivel alkalmazkodni kell hozzá és mindenkinek ugyanolyan.



Nincs hova tovább ragozni, te így gondolod mi nem.

Leginkább arra gondoltam, hogy egy esős időmérőn teljesen mindegy, hogy ki a gyorsabb szárazon.



Komplexen nézve; egy 90%-ban száraz hétvégén hogy lenne már teljesen mindegy. Nem mellékesen az időmérő sem volt végig esős.


A stílus maga az ember. 



Ezek az odaszúrásaid...műveltséget sugalló közhelyek puffogtatása, hogy engem rossz színben tüntess fel. Te abban sem értenél egyet velem, hogy 1+1=2. Amúgy Hamilton pont ilyenekkel szokott lövöldözni a sajtóban...

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.28. 22:09  l  #7963

  Szimplán úgy gondolom, hogy Hamilton sokkal jobban érzi az esőt és emiatt jobban mennek, mint az átlag mezőny.



De ezt ki vitatta? A hét elején is megbeszéltük hogy így van.

Fél másodperces különbséget elég nehéz hova tenni csak az autóra hivatkozva, főleg a Hungaroringen.



Bocs, ezt nem értem ki hivatkozott az autókra?

Btw, hogy jön ide, hogy szárazon gyorsabb a Ferrari?



Ez most komoly?

Nézd, én egyébként pont le se szarom a nyers stílusodat,



Akkor jó, csak a múltkor nem úgy tűnt.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.28. 21:55  l  #7961

 Ha így lesz, akkor mondhatjuk azt, hogy a Ferrari kezére játszottak a körülmények?



Bárcsak mondhatnánk már...

Amúgy holnapra is esőt írnak.


Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.28. 21:41  l  #7959

Pontosan ezért nem akartam belemélyedni ebbe, mert 100%-ig biztos voltam benne, hogy ezt fogod felhozni.

De nem erről volt szó. Hamilton lett az első mert ezek körülmények neki és az ő autójának kedveztek. Ezek a körülmények pedig a hétvégén először pont az időmérő edzés legfontosabb szakaszában álltak fenn. Mi ez ha nem szerencse vagy a dolgok kedvező alakulása? Senki nem vonta kétségbe Hamilton sikerét, de látva a hétvége korábbi alakulását dőreség lenne (részedről is) azt nem belátni, hogy a kezére játszott az időjárás változása, hiszen ahogy Dany is leírta a melegben/meleg aszfalton reménytelen volt számára a pole.

Erre Te fogadatlan prókátorként fél igazságokat lebegtetve belém állsz. Én elhiszem, hogy szúrja a szemed a néha nyers stílusom, de legalább ilyen egyértelmű helyzetekben ne keress már a kákán is csomót. Ha Hamiltonnak drukkolsz, akkor meg elő a farbával nem ettünk meg még senkit, bár Marko próbálkozik Centurioval, de ő is állja a sarat.

Nekem gondolom amúgy sem hiszel úgyhogy itt vannak Hamilton szavai:

Nem számítottunk erre. Száraz pályán nem lett volna a miénk a pole, a Ferrari túl gyors volt. Próbáltuk a tőlünk telhető legjobb munkát végezni, aztán leszakadt az ég és ebbe a pozícióba segített bennünket. Ez áldás volt.


Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.28. 20:12  l  #7956

Jaj ne kezd, most fáradt vagyok hozzá(d).

Inkább írd le mennyire, bölcs és intelligens vagyok.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.28. 16:10  l  #7951

Na ezek utan meg ne kerdojelezze senki, hogy minden a majom kezere jatszik.

Plusz meg el is aztam...

Kosárlabda Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.25. 12:15  l  #10314

Nézd, kár lenne parttalan vitába keverednünk. Tudom, hogy nem meríti ki a védekezés fogalmát, de tekintve hogy a legtöbben csak szemmel verik az ellenfél támadásait nekem az már elegendő, hogy valaki próbálkozik az aktuális 4 pályán lévő társa helyett is. Nem mellékesen a lepattanószerzés az én felfogásomban mindennél fontosabb.

Én azon a véleményen vagyok, hogy nem megfelelően használta sem Blatt sem Lue és több van benne mint amit láttunk eddig. Ez a lényeg és remélem, hogy vezérévé válik a csapatnak.

Kosárlabda Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.25. 11:46  l  #10312

Lábon megverik, de RPG-ben nagyon jó és BPG-ben sem rossz.

Kosárlabda Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.25. 11:17  l  #10310

Majd csak figyeljétek meg, eddig kénytelen volt beállni a sorba, de a védekezés így is ő maga volt egyedül. Nem döntőt várok attól, hogy ő lesz az elsőszámú csak tisztességes játékot. Esetleg playoff.

Rambist meg azért szeretném mert vele volt a legjobb Love a Wolvesban, látszik hogy tanult az öregtől reboundingban.

Kosárlabda Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.25. 10:43  l  #10307

Akkor a tegnapi naptól hivatalosan is; Kevin Love végre a megérdemelt szerepében tündökölhet.

Következő lépésként remélem Altman már keresi az új edzőt, mondjuk konkrétan Rambist.

NHL küzdőtér Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.25. 0:21  l  #28526

Nekem szezon közben tutti nem jó...

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.25. 0:17  l  #7946

Akkor majd beszéljünk, hogy tudunk-e együtt menni/találkozni.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.24. 12:08  l  #7943

Ez nyilvánvaló, Ferrari sokadik dilettáns húzása az idén (is). Megint egy győzelembe került.

Bazsinak már ecseteltem (szegény ki is van tőlem), de egyszerűen megőrülök attól, hogy a Ferrari vakon hisz abban hogy ha az utolsó 10-15 körre feldob lágyabb gumit akkor jön az előzés. Évek óta az a trend, hogy a Pirellik a vártnál többet bírnak és sokkal inkább az autók közötti különbség a döntő semmint az hogy ki kap friss lágyabb gumit.

Mire gondolok:

Azerbajdzsán; az elfogadott tény az lett hogy Vettel a saját hibája miatt bukta futamot, ami végülis igaz, de jobban megvizsgálva sokkal inkább köszönhető a Ferrari túlságosan proaktív taktikájának; azonos keveréken voltak Bottassal aki közeledett; Vettel tartalékolt. Erre Vettelt kihozzák lágyabb gumira nehogy Bottas támadni tudja vagy ha Bottas nem jön akkor Vettel lendülhessen támadásba. Bottas nem jött mert hát nem is értették miért kéne bőven voltak a gumikba és Vettel is elmondta hogy a hideg ultralágyak végül rosszabbak voltak mint a már bekopott de még bőven életképes (azt hiszem) lágyak. Végeredményt tudjuk...

Silverstone; azonos keveréken voltak Bottassal aki közeledett, de Vettel tartalékolt. SC ajándék kerékcsere; Vettelt kihozzák lágyabb gumira nehogy Bottas támadni tudja vagy ha Bottas nem jön akkor Vettel lendülhessen támadásba. Bottas nem jött mert hát nem is értették miért kéne bőven voltak a gumikba, majd óriás kínszenvedéssel Vettel megelőzi Bottast. Mindenki boldog; ugye a győzelmet nem kell magyarázni mindenki elsiklik felette, hogy a Ferrari a biztos győzelmet veszélyeztette.

Hockenheim: Raikkonenre ráerőltetnek egy furcsa taktikát ami nyerő is lehetne; aztán a saját csapdájukba esve és a "lágyabb gumi gyorsabb" hitbe vakon bízva kirántják az első helyről biztosítva a rapper 25 pontját. Nagyon jól sikerült; még Bottashoz se ért közel. Értem én hogy ha kint hagyják veszélyes rá a két ultralágyas és LEHET megeszik, de a trend nem ez. Így a kerékcserével "biztosították" is a harmadik helyet, mert azonos keveréken meg aztán pláne nincs előzés.

Nem tudom ki erőlteti ezt a taktikát a Ferrarinál, de ez egy elég kétélű fegyver, kiélezett szituációkban visszaüthet ha továbbra is ezt alkalmazzák.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.24. 11:46  l  #7942

rogton kiakadt es radiozott. Es sztem itt nem maradt nyugodt, ami akar vezethetett a későbbi hibahoz is. 



Rögtön? Ment mögötte jó pár kört amikor rákérdezett mi a szitu, majd kicsit később még egyszer; ekkor már valóban ingerültebben. Biztos, hogy közre játszott a későbbi hibájához, de azt neked is be kell látnod, hogy a felvetése jogos volt. Nem tudom miért alakult így, kinek volt jó/rossz a kivezető köre vagy elrontott-e valamit a Ferrari, de a kialakult szituáció korántsem volt ideális.

Hogy Vettel fordított helyzetben elengedné-e Raikkonent? Nem tudom, valószínűleg nem, de erről kár is elmélkedni mert (sajnos) Kimi már rég nincs abban a helyzetben hogy ilyen szituáció előforduljon.

Végezetül: azt hiszem írtam már párszor, de Kimi volt Vettel előtt a kedvencem, úgyhogy sem bemutatnod, sem megvédened nem kell. Viszont mára nem elégséges a teljesítménye akkor sem, amikor nem romlik el alatta az autója. A kiegyensúlyozott dobogókban és pontokban gazdagabb szezon is inkább a körülmények közre játszásának köszönhetőek esetében, semmint a motivált versenyzésnek. A top 6 autó pilótái közül a leggyengébb és ez nekem ugyanúgy fáj mint neked, de már megtanultam vele együtt élni. Boldog lennék ha karöltve igáznák le az F1-et az sem érdekelne ha ő lenne a bajnok, de ő már a múlt el kell engedni.

Ugyanakkor borsódzik a hátam, ha arra gondolok, hogy a cserpák vagy a monakói ülne be a másik Ferrariba. Nem tudom kit fogadnék szívesen, de szívem szerint hagynám Kimit. De az eszem mást diktál...

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.23. 15:39  l  #7937

Én.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.23. 15:26  l  #7935

Ezért is mondtuk/írtuk, hogy a VÉGÉN játszik minden Ham kezére és hogy Vettel nem tud élni a lehetőségekkel.

Azért a két utasítást nem hasonlítanám össze; Jock majdnem behugyozós óvatos kérése melyet végül Kimi mond ki és (talán) Allison (bár nem tudjuk) fülbe kiabálos letiltását. Persze kinek a pap kinek a papné, de a lényeg az első mondatomban van.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.23. 15:19  l  #7933

Vettel végképp érdektelenné tette számomra az F1-et, talán 2014-ben láttam utoljára futamot 



Így azt még megvártad hogy nem nyer futamot egy szezonban és gyorsan abbahagytad. Értem én.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.23. 15:14  l  #7931

az a Nürburgringen volt

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.23. 15:08  l  #7929

Volt idő amikor én is sok mindent odaadtam volna azért, ha egy Ferrari benne egy némettel ott csücsül a Stadion kavicságyában...

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.23. 14:33  l  #7927

Nagyjából 400 millió embert, de már csökken.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.23. 14:28  l  #7925

Kb a 6. helyig igen. Plusz most az egyik nemdodgem eleve mögötte volt egy másik a csapattársa aki amúgy is elengedte volna, a piros nemdodgemekből az egyik kiesett a másikban egy indiszponált pilóta ül egyet meg megelőzött a boxban.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.23. 14:24  l  #7924

 

  Már megint mi játszott Hamilton kezére? 



- eső
- Vettel kiesése
- Raikkonen bénázása
- Safety Car fázis
- csapatutasítás

Nagyjából ennyi. *

Bocs benéztem; azt hittem Acco.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.23. 14:21  l  #7922

Tételezzük fel hogy revideálom magamat (mert bár nem nézed ki belőlem, de ilyet is tudok).

Ugye alapvetően az volt a kérdés hogy a fent említett esetek fényében milyen büntetés dukálna aranytorkú barátunknak; nyilván pénzbüntetés hiszen az előző két esetben is HIVATALOSAN enyhe büntetések születtek.

Ugyanakkor relatív objektivitás mellett ott felmentő körülmény lehetett a szándék nélküliség míg a tegnapi esetnél erről nem beszélhetünk - kivéve azt az egy aprócska részletet hogy a csapat valamelyik utasítására tette amit tett. Ha ezt elfogadjuk enyhítő körülménynek, akkor ugyanabban a helyzetben vagyunk mint a másik két esetben; tehát egy szándék nélkül elkövetett, de időbüntetést maga után vonó szabálytalanságról. Ergo az 5 mp minimum lett volna (a kiszabható maximum pedig 20 mp)

Ha hozzászólásod valóban erre irányult akkor elnézést kell kérjek, de korábbi megnyilvánulásaid nem ilyen jellegű objektivitásról tanúskodtak ezért feltételeztem azt amit.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.23. 14:05  l  #7920

Nincs mit én is köszönöm szépen nagyon kedves Tőled!

Majd még ismételd el párszor kérlek, mert mindig elfelejtem milyen bölcs és érett is vagyok.


az FIA súlyosan következetlen



Ezt már párszor megtárgyaltuk. Jó fogódzkodó, de Te nem emiatt írtad amit írtál.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.23. 13:26  l  #7917

Már hiányoltalak, gondoltam is hogy felkérlek valamelyik hozzászólásban, de aztán rájöttem, hogy úgyis csak ilyen esetekben jelensz meg, úgyhogy felesleges jössz; magadtól.

Amúgy ez az analógia Ricsiére hajaz; ha Vettel és Raikkonen a nagyérdemű megítélése szerint enyhe büntetést kapott, akkor Hamilton ne is kapjon annak ellenére hogy ugyanúgy vétkes volt.

Hmm, értem... Igazságosság harcosai ELŐRE!

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.23. 13:21  l  #7916

Csak abban bíztam, hogy megunja az egészet, és elmegy mondjuk Párizsba buzulni Neymarral, alapítanak egy új fiúcsapatot vagy valami hasonló. 




Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.23. 12:29  l  #7913

  Arra gondoltam, hogy ez volt a vízválasztó futam tavaly is, a nyári szünet után már beindult Hamilton, lélektani fölénybe került, ahogy most is.



Bocs, de én ezt továbbra se osztom, domináns versenyzéssel megnyerte Vettel a Magyar Nagydíjat sőt a nyáriszünet utáni első Belga Nagydíjon is egyedül tartotta a lépést Hamiltonnal így számszakilag még ott sem történt meg a fordulópont. Ugyanakkor azt már az előbb is elismertem, hogy a szünet után már jóval dominánsabb volt a Mercedes/Hamilton, de fordulópontnak nem nevezném a mogyoródi futamot. A fordulópont az Szingapúr volt - szerintem.

Teljesen mindegy amúgy, ezek már csak részletek.



Neee, ez a halálom; pont a részletekben a lényeg.


Így is úgy is megnyeri Hami, ha szar hétvégéje van akkor is nyer



Pont ezt beszéltük Bazsival is tegnap, hogy elképesztő mennyire minden a kezére játszik. Na persze tesz is érte és mindig helyzetbe hozza magát, de elképesztő hogy az összes kérdéses szituból ő jön ki győztesen...

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.23. 12:21  l  #7912

 Folyamatosan hibázik kulcs szituációkban



Ha van gyengesége akkor a változó körülményekhez (eső, sc, taktikai változás) való alkalmazkodása az. Számtalanszor csinált már ilyet, hol kisebb, hol nagyobb következményekkel. Lehet furcsa, de nekem pont ettől szimpatikus, ettől marad ember. Imádom azt a precízitást és kegyetlen gyorsaságot amit produkál például a Q3-ak többségében. Vagy azt a Hamiltonhoz hasonló bulldog mentalitást az előzéseinél, de sajnos azon nincs mit szépíteni, hogy olyan kontrollt nem tud gyakorolni a változó körülményekben mint Schumacher vagy Hamilton.

Kicsit Manselles/Raikkonenes vonás ez az olómlábúság/nehézfejűség, tegnap is indokolatlan volt ez a tempó amit diktált, bár azt hozzá kell tegyem, Hamilton megint vízen járt és szédítően közeledett.

a ket primadonna kozul. 



Értem mire gondolsz és valóban van Vettelnek is egy attitűdje ami néha kijön rajta néha nem, de az autóból kiszállva belőle ez eltűnik, míg Hamilton szerepeket játszó, számító színész autóban és versenyen kívül is. Nincs egy őszinte pillanata az embernek...

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.23. 12:06  l  #7911

Nevetséges. Whiting be sem ment a meghallgatásra... no comment.

Mondjuk nem tudom mit várok, amíg ő meg egyéb befolyásos emberek ott lehetnek Ecclestone nomenklatúrájából. Bernie megtanította nekik hogy kell úgy csalni, hogy a pénz minnél több legyen a sportágban. Úgy látszik, ez az amerikai tulajnak is bejön.

Mellékesen azon meg sem lepődtem, hogy a szombati színielőadást nem is vizsgálták pedig az is megért volna egy pár ezer eurot...

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.07.23. 12:01  l  #7909

Teljesen felesleges volt vizsgalni kaosz korulmenyek voltak. 



Atyaég... Egy másik fórumon az ilyen hozzászólásokra azt szokták mondani; kár volt regisztrálnod. Én most megelégszem azzal, hogy erre kár volt pazarolni a bájtokat.

Már ne haragudj, de szerintem ezt te sem gondoltad komolyan vagy valamit mi értünk nagyon félre.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70









A fórumban a kiadvány regiszrált látogatói kapnak lehetőséget magánvéleményük kifejezésére.
Ezen vélemények nem tükrözik a kiadó szerkesztőségének álláspontját.

© 2001-2013 CenterIce - Minden jog fenntartva.