User adatok

 Név: Várai Viktor
 Felhasználónév: Vorangee
 Email-cím: vorangee(kukac)gmail.com
 Születési dátum: 1987.04.10.
 Lakhely: Budapest (Siófok)
 ICQ:
 MSN:
 Skype:
 Weboldal:
 Kedvenc csapat: Detroit Red Wings

User hozzászólásai

előző oldal l következő oldal

Detroit Red Wings Idézet   l  Válasz erre  l  2018.04.26. 13:40  l  #49830

- UFAról csak kapust tervez hozni



Mégis kit? Remélem csak back-upot akar, mert ami szeméthegy van UFA piacon kapusok terén az hihetetlen. Arról nem is beszélve, hogy Coreau és McCollum is UFA, bár utóbbit jó lenne végre elengedni, örökre.

Lehtonen, Bernier, Niemi, Pavelec, Zatkoff, Chad Johnson, Leighton SEMMI pénzt nem érnek meg, remélem ezek a nevek nem is szerepelnek még csak a képzeletbeli listáján sem.

Halak, Ward, Lack, Khudobin négyes pár éve még ért volna talán pénzt, utóbbi háromról diszkont áron el tudom képzelni, hogy vállalja a back-upkodást, de Ward szerintem marad Carolinába. Halak még jó is lehetne, de padra nem fog eljönni. Ő az egyetlen a listán akiben még érzek No.1. potenciált a veteránok közül.

Hammond és Hutton az a két ember erről a listáról akit szó nélkül aláíratnék a jelenlegi pénzükért. Mondjuk Hammond tipikus 30 meccses kapus, de abban a legjobbak közül való, Hutton a legjobb szezonját produkálta idén, de szerintem ő is elsőszámú helyre vágyik és/vagy nagy pénzre.


"Fiatalok" közül Brossoit-ot nem hoznám (ha szemét akarok lenni, azt mondom látszik rajta Spiller kezenyoma), Gudlevskis nagy talány nehéz mérkőzéseken (NHL, VB) megállta a helyét, sőt, de az AHL-ben már korántsem vitézkedett. Mondjuk benne akkor gondolkodnék ha Coreaut nem tartjuk meg.
Hutchinsont sokan dícsérik, ő szerintem egy fiatalabb Hammond (mint Condon), Hellebuyck mögött nem sok sót fog megenni, de szerintem ő is több pénzt kérne mint amit mi szánunk rá.
Tokarskit említeném még, ő az aki mindig remekül ugrik be, nem tudom van-e statisztika hogy hány meccsen ült úgy hogy nem állt be, de szerintem élmezőnyben van. Emiatt kevesebb az AHL rutinja is. Underrated, de mindig visszamászik a térképre neki simán adnék 650k-t third stringbe, egy amolyan utolsó esélyt.

Három név még akikben lehet fantázia kis pénzért harmadik számúnak; Sateri, Berra, Lindback (őt mondjuk csak a méretei miatt írom, nagyon kedvelem, de igazából ebben a kategóriában előtte van Coreau és Gudlevskis), de őket csak akkor keresném, ha nincs más jobb.

KHL-ből meg Koskinent vagy Francouzt (fordított alapállás) hoznám.

Szóval nem túl fényes a felhozatal, ha cseréket akar, megoldható, kezdőt én nem hoznék UFA-ról.

Nálam ilyen scenario lenne a legjobb:

Howard(Halak?) - Hutton/Hammond/Hutchinson - Coreau/Gudlevskis/Tokarski (Nyílván ha Halak jön akkor Huttont, Hammondot és Hutchinsont felejtsük el.)




Magyar válogatott Idézet   l  Válasz erre  l  2018.04.24. 12:40  l  #5279

 

még jeget is sikerült csinálniuk :) 



Bár már 13 éve volt (atyaég leírni is rossz), de nem úgy emlékszem, hogy nagyon jó jég lett volna ott, ami viszont biztos, hogy túlöltözve (ott) sem voltunk.

*rossz helyen volt a zárójel az utolsó tagmondatban

Anaheim Ducks Idézet   l  Válasz erre  l  2018.04.19. 10:42  l  #45563

Azon nekem is megakadt a szemem...

Politika Idézet   l  Válasz erre  l  2018.04.16. 9:57  l  #13343

....csatlakozom ha belelőjük őket a Dunába.... 



Ezt a tomboló DEMOKRÁCIÁT várom már!

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.04.16. 9:43  l  #7822

Soha nem fogják; ha Maldonado megúszhatta akkor egy ilyen -a sportágnak hasznos- pilótát nem fognak soha. Bármit megtehet és ezt tudja is.

Ez a szabály se tetszett soha, most sem lett semmi hatása. A szenvedő fél csak szívott (-5 hely) a taknyos meg hátraesett egy helyet; na bumm.

Hozzáteszem, nem ezen, hanem a Ferrari töketlenkedésén ment el a dobogó. Megint...

A két idióta a tévében meg megint mit visított, de látni már nem látnak csak néznek; Bottas és Vettel már túlment a box bejáraton amikor érvénybe lépett az SC. Ez jól látszott a közvetítésben is, de azért csak elmondták százszor hogy nem reagáltak. Igaz véber később korrigált Hamiltonra, de a biztosnág kedvéért felszopta az RBR-t pedig a jó reakció mellett nagy adag szerencse is kellett hozzá.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.04.16. 9:35  l  #7820

Eltekerted másfelé a dolgokat; nem egyről beszélünk.

Politika Idézet   l  Válasz erre  l  2018.04.13. 18:10  l  #13309

Itt a humor nem megy, NAGYON KOMOLY a diskurzus szintje ne rontsd el pls.

Politika Idézet   l  Válasz erre  l  2018.04.10. 16:11  l  #13212

egyébként tegnap a bocskain szavaztam este fél 10kor...mikor mentem haza a busz elé kanyarodott egy kocsög taxiz és eltaKNYOLtam de olyan szinten hogy ma muszáj volt baleseti sebészetre menni...enyha agyrázkódás és válltörés

#13153

fidesz miatt tört el a vállam



Mert ki vezette a taxit? Németh Szilárd?

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.04.09. 21:06  l  #7813

Attól még nem kell kiengedni a kocsit; a "nyalókás ember" (esetünkben a lámpakezelő) feladata nem (csak) az, hogy a kocsi helyzetét nézze, hanem hogy figyelje a szerelők végeztek-e.

Ettől függetlenül nyilván egy komplexebb több tényezős hibasorozatról beszélünk.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.04.09. 16:04  l  #7810

És itt akinek rohadtul bocsánatot kell kérnie az az, aki a jelzést megadta. 



vanhandridpörszent

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.04.09. 16:02  l  #7809

Hát ez nekem még nem mérvadó.  



Ne haragudj, hogy ezt írom, de akkor valamit nagyon nem jól nézel a versenyeken. Nem tisztem védeni Gaslyt, nem is szoktam komálni a semmiből érkező fiatalokat, de töredéke a rossz duma, meg magabiztos kiállás mint mondjuk Oconnál vagy Verstappennél, de ez a hétvégiteljesítmény nem a legyeknek és a szerencsének köszönhető. Ez egy komoly teljesítmény volt.


A lényeg tulajdonképpen, hogy szúrja általában a szemetek ha valaki Alonso szurkoló.



Nekem aztán nem szúrja, leszarom; Alonso a múlt. Soha nem kedveltem ezt nem rejtettem véka alá, de megértem ha valaki szereti és azt is sokszor leírtam/elmondtam; a legjobb abban, hogy rossz(abb) autóból sokat hozzon ki. Nagyra tartom, de emberileg egy szar volt amit képviselt a Ferraris korszakában úgyhogy én nem fogok tapsikolni az eredményeinek, de ha megnyugtat szerintem eddig a maximumot hozza amit lehet abból a fostalicskából amit mára McLarennek hívnak.

Mansell volt az anno akit emberként és pilótaként is tudtam szeretni.



Mansell volt az én első kedvencem (is), nagyon szerettem miatta lettem F1 rajongó, fantasztikus elánnal versenyzett és emberileg is bőven a jobb kategóriába tartozott. Az autókkal viszont...korántsem bánt olyan kezesen mint Alonso, vagy Senna; az ő kezében csikorgott minden és hatalmas mozdulatokkal vezetett nem egy vajkezű sebész volt. Ha meg nem bírta az autó akkor széthullott alatta, nem véletlenül hívták ólómlábúnak is. Hányszor kapott kritikus pillanatban defektet, fogyott el a benzinje, vagy csapta falnak vezetőhelyről... Ha valakihez lehetne hasonlítani a modern érából a vezetési stílúsát még talán Raikkonen bár utóbbi jóval szofisztikáltabb volt vezetéstechnikailag. Rapszódikusságban kicsit Hamiltont idézi a maiak közül, de az igazság az hogy Mansell inkább az 50-es 60-as évek versenyzőire hasonlított igazán, egy megtestesült őserő (The big Red Five) volt egy igazi oroszlán (Il Leone ugye by kedves digó barátainktól). A szerencsétlenkedéseiről ne is beszéljünk amik igazán emberivé és szerethetővé tették; összevágja magát a dobogón, lefejeli a korlátot ceremónia előtt, összeesik miközben tolja az autóját, bárányhimlős lesz a szezon közepén, de még az első versenyén is összeég a háta a kiömlő benzintől...Ami beemelte a történelem könyvekbe az az állhatatosság amivel újra és újra kiállt három olyan ikon ellen akik összesen 10 vb címet tudhatnak magukénak; és nem egyszer megverte őket, volt hogy nagyon csúnyán.

Tudom hogy nem hasonlítottad Alonsohoz, de kettejük bármilyen szempontból való hasonlítása reménytelenül, nehéz mert olyan távoli szegmensében vannak az autóversenyzői fogalomnak, hogy arról kis túlzással könyvet lehetne írni.


Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.04.09. 12:18  l  #7801

  Hát igen, ezen én is meglepődtem és vártam, hogy ma lesz valami kép vagy infó, hogy a kórházba bement hozzá legalább vagy valami, de egyelőre semmi...

Update:

Räikkönen is reagált az üzenetre: "Gyógyulj meg hamar, haver" - írta Cigarini posztja alá.

A balszerencsés Ferrari-csapattagot Maurizio Arrivabene csapatfőnök meg is látogatta.

Politika Idézet   l  Válasz erre  l  2018.04.09. 10:49  l  #13136

  De jó lenne újra csak a 10 millió futballszakértő országának lenni. 



Fú pedig az is de jó...

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.04.09. 10:07  l  #7799

 Egyszer előrébb végezni, vagy évekig bizonyítani nem ugyanaz.:) 



Ebben igazad van, de Panis akkor is rossz példa. Egy kaotikus versenyt nyert meg szerencsével (és egy szintén Honda motoros autóval) a harmadik szezonjában.

Gasly ehhez képest újoncként a hatodik versenyén egy arra nem predesztinált autóval és tapasztalattal hatalmasat ment szombaton is vasárnap is.

Ha Strollra írtad volna tavaly Baku után arra jobban ráillett volna. Bár Panisban több volt a potenciál, mint a kanadaiban, de ma már tudjuk, hogy az a lábtörés a karrierjével is végzett.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.04.09. 9:06  l  #7797

Ez most mire válasz? Legfőképp hogy jön Gasly negyedik helyéhez? Azért mert ő is francia?

Politika Idézet   l  Válasz erre  l  2018.04.08. 21:09  l  #13085

Pedig megint mindenki mindent megtett hogy ne igy legyen.

Detroit Red Wings Idézet   l  Válasz erre  l  2018.04.08. 15:54  l  #49817

 Coreau pedig bármennyire jó sztori, szerintem nem NHL-szint hosszútávon. Ebben a szezonban egyetlen jó meccse sem volt. 



Vérzik a szívem, de egyet kell értsek, ugyanakkor harmadik számú kapusnak őt tartanám meg.

Detroit Red Wings Idézet   l  Válasz erre  l  2018.04.08. 15:30  l  #49815

Szerintem Howard az idén jól ment. Nem önmagában pozitív ez, hanem inkább viszonyítva, hogy milyen mélyre csúszott korábban.

Magyar válogatott Idézet   l  Válasz erre  l  2018.04.07. 23:11  l  #5158

Hete nem is kerettag.

Magyar válogatott Idézet   l  Válasz erre  l  2018.04.07. 21:11  l  #5154

 Vaytól sem tudom, mit várhatok. 



Szerintem nagyon semmit; eléggé zavaros ez a sérüléses sztorija.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.04.07. 21:03  l  #7789

  Dehogy volt szar a Honda, a Meki teljesen arra játszott a szárnybeállításokkal, hogy rájuk kenhessenek mindent. 



Ez így nem teljesen áll meg; az igaz hogy a McLaren kb a második év közepétől erőteljesen próbálta kommunkiálni, hogy csak a Honda a hibás, de az a tavalyi év végén is nyilvánvaló volt, hogy a japánok a viszonylag komoly fejlődést nem tudják prezentálni a borzalmas megbízhatósági együtthatójuknak köszönhetően így ezt a tamádást sem tudták érdemben cáfolni. Most ebben a részben léptek hatalmasat előre, és ha ezt a megbízhatósági szintet tudják tartani, megtörténhet az évek óta várt hatalmas előrelépés teljesítmény terén is (értsd; odaérhetnek a Merci és a Ferka mögé -> opció lesznek az RBR-nek).

Másik adalék ehhez a témához kapcsolódóan; a McLaren vesszőfutása valamikor 2011-ben kezdődött amikor utolsó csapatként még mindig kitartottak a normál hasmagasságú autónál amikor már nyilvánvalóvá vált hogy a jövő a nagyszögű pozitív rakes megoldás. Ott olyan evoluciós hátrányba kerültek, hogy elvesztek a spirálban és 2014-ben amikor a dogma megint az alacsonyabb rake lett ők tovább erőlködtek a magassal aztán egy év késéssel 2015-ben megint alacsonyra mentek, de pechükre addigra már Honda motor dolgozott bennük. Most övék a legagresszívabb autó ezen a téren (mert 2015-16 óta megint ez tűnik kifizetődőbbnek), de az nyílvánvalóan látszik ebből a történetből is hogy Withmarsh elmozgatása óta nagyon komoly problémák uralkodnak házon belül és nincs megfelelő koncepció a csapatnál; szinte semmiben. Se szponzor, se motor, se autótervezés, se pilóta téren. Szomorú, de nálunk valami kőkeményen elromlott...


Vettelnek meg a fene vinné el a kis kezét, szép kört összerakott



Wehehehe, erről beszélek mindig, egyszerűen nem akarja a szakma elismerni, hogy mekkora tanár. Ártott a megítélésének, hogy fiatalon ennyit nyert, soha nem fogják a legnagyobbak között említeni, pedig mindene (képesség, személyiség, eredmények) alapján odasorolandó.

Más:

Nagyon örültem Hartley remek idejének, igaz Gasly parádés eredménye elhomályosítja, de kiwi üdvöském végre azt mutatta amit tud; remélem a Red Bull türelmes lesz vele (szándékosan nem STR-t írtam mert az ugye nyílvánvaló hogy az öreg félszemű irányít mindent) és egy-két pontszerzés összejön neki. Azt meg ő is tudja hogy neki ez a jutalomjáték.

Politika Idézet   l  Válasz erre  l  2018.04.06. 12:49  l  #12997

Nem igazán értelek; nekünk ezzel a személlyel volt problémánk, körül néztünk a piacon és nem másik albérletet választottunk, hanem vettünk egy lakást. Hol itt a kényszer?

Ha akartunk volna ennyiért mehettünk volna másik albérletbe is. De minek, ha "ugyannyi" egy saját lakás. Az elvet még érteném amire felakarod húzni, de soha nem lesz jobb az olcsó albérlet bármilyen hosszútávra mint a saját tulajdon.

Politika Idézet   l  Válasz erre  l  2018.04.06. 9:13  l  #12993

Mi nem voltunk rákényszerítve; szerettük volna. Másrészt nem akartunk egy magánszemély zsebébe egy törlesztőrészletnek megfelelő havidíjat talicskázni, úgy hogy kb leszarta mi rossz a lakásában és semmit nem intézett el. Miután a BRFK-tól és több féle behajtótól jöttek a levelek a nevére már biztosan tudtuk hogy elakarunk onnan jönni és nem kerül többe egy lakást fizetni törlesztővel mint bérelni.

A többi részére nem reagálnék (állami/önkormányzati lakásbérlés, magánszemélyektől bérlés) mert nem értek egyet, de nem akarok mélyen belemenni, mert semmi kedvem ocsmány vitákhoz.

Politika Idézet   l  Válasz erre  l  2018.04.03. 13:41  l  #12974

OFF:

Kicsit megszólítottnak érzem magam lévén pontosan egy hónappal ezelőtt költöztünk be a megvásárolt lakásunkba. Bár véleményem szerint minden eset egyedi, de nem értem miért van olyan tapasztalat, hogy a CSOK növelte volna (kizárólagosan) az ingatlan árakat. Azt osztom, hogy a CSOK nem jó abban a formájában ahogy létezik, de igenis lehet mentőöv, ahogy sokáig nekünk is lehetett volna, de végül nem lett. Erről később.

Ahogy Csebi is (és talán más is) írta, ELKÉPESZTŐ, hogy milyen emberek, milyen elgondolásokkal akarnak lakást vásárolni, CSOKot igényelni, hitelt felvenni. Nem szaporítanám a szót az elmúlt 4-5 hónapban elég ilyen történetet láttam, hallottam; a felsoroltak megállják a helyüket mennyiségileg százzal (de lehet ezerrel?) kell szorozni az esetek számát. Tényleg csak egy példa; 25 körüli pár CSOKot és hitelt (~70 millió) szeretne felvenni (házasság, gyerek nuku, önrész elenyésző) KETTŐ lakásra (egyik új másik használt), hogy majd az új elkészülte után a használt kiadásából fedezzék az egyik lakás törlesztőjét...nem csak én de a bankban lévő összes személy egyszerre eset le a székről, hogy ilyen van? Miután finoman elmagyarázták nekik, hogy ez nehezen megvalósítható, megdöbbenve kontráztak; de hát mindketten be vannak jelentve a munkahelyükre...döbbenet.

A kitérő után vissza a fősodorba (mondandóm nem globális csak Budapestre vonatkozik); kicsit több mint 3 éves lakáskeresési projekt zárult le tavaly december elején amikor megvettük a lakásunkat és bár több lépcsőben zajlott a keresés, kiválasztás folyamata, olyannal soha nem találkoztunk aki azt mondta volna hogy a lakás árak növekedéséhez bármi köze lenne a CSOKnak. Volt, hogy néha ingatlanos cégekkel próbálkoztunk, volt hogy magánszeméllyel a végére egy hitelsegítő is bekerült a képletbe és a történethez tartozik; hogy elsősorban a XIII. kerületben nézelődtünk mindvégig. Abban viszont mindenki közös nevezőn volt legyen bármelyik oldalon is, hogy -esetünkben legalábbis- három tényező miatt emelkedtek az árak;

1. a kerület infrastrukturális fejlődése (Mo. top 3-as térsége a XIII. ker.)
2. a rengeteg új építésű lakóingatlan megjelenése (régi/régebbi ingatlantulajdonosok az új lakások áraihoz igazították a sajátjaikat)
3. airbnb

A lakás végül meglett, annak történetével nem untatlak titeket, de ami lényeges, hogy ahogy nőtt az önrészünk úgy vált egyre feleslegesebbé a CSOK felvétele. Mindaddig amíg számottevő hányadát jelentette volna az önrésznek ott volt lehetséges segítségként. Másrészről a CSOK igénylése és integrálása a hitelportfólióba annyira időigényes és nehézkes, hogy a mai felgyorsult piaci helyzetben erre egész egyszerűen nincs is idő (legalábbis a használt piacon biztos nem).

Amúgy mindenkit arra bíztatok, hogy ha lakásvásárlásra adja a fejét, menjen el egy független hitel szakértőhöz. Nem kerül semmibe és olyan segítség, ami még mentálisan is megerősít. Határozottan állítom; nem reménytelen a lakáshoz jutás. Főleg mivel a lakáspiaci boom a bankok hitelkedvét is jelentősen megnövelte...

ON:

Toronto Maple Leafs Idézet   l  Válasz erre  l  2018.03.29. 17:23  l  #30425


Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.03.29. 13:31  l  #7785

Ahogy távolodunk az eseménytől egyre érdektelenebbé válik majd a dolog, de ilyen apróságok befolyásolhatnak majd egy bajnoki címet is, úgyhogy pár sor erejéig csak írnék a múlt hétvégéi versenyről.

Nos, egyre jobban úgy tűnik, hogy a kezdeti értetlenség, majd későbbi csapat felelősség vállalás után kirajzolódik az hogy Vettel győzelme nem pusztán számítástechnikai hiba eredménye, hanem három faktor egyszerre bekövetkezése, bár a harmadik és egyben sorsdöntő momentum súlyosságáról egyelőre még senki nem beszél komolyan, de olybá tűnik, az ember győzedelmeskedett a gép felett; a gondolkodó versenyző nyert a csapatutasításokat (részben) követő ellen.

Az már a verseny közben kiderült, hogy a Mercedesnél valami nagyon nem úgy történt ahogy szerették volna, akkor viszont még közel sem volt biztos kit terhel nagyobb felelősség; Hamiltont vagy a csapatot. Ismerve összetartásukat, valószínűleg soha nem is fog kiderülni. Amit viszont azóta tudunk; a garázsban a "németek" elszámoltak valamit, a pályán pedig Hamilton nem használta ki a maximális megengedett sebességet a VSC fázis alatt. A csapat először a versenyirányító szoftverre gyanakodott, amit személytelensége ellenére bevédtek és egy offline számítógépre kenték az egészet; a delta időket számolóra. Ez magyarázhatná Vettel előzését, HA a Mercedes azt is elismerné, hogy Hamilton nem ment elég gyorsan a delta idő tartásához, csakhogy ők még most is mantrázzák; elég kellett volna legyen így is az idő, hogy ne tudjon a Ferrari eléjük kerülni. Kezdetben nem értettem ezt a kommunikációt; mára viszont Shovlin versenymérnök nyilatkozatában burkoltan megkaptuk a választ.

Ez a válasz pedig nem más mint Vettel maga, aki kihasznált egy kiskaput. Bár elsőre nekem is hihetetlennek tűnt, de ismerve a körülményeket és az F1-es autók gyorsulási képességeit másodjára már nem voltak kétségeim. Történt ugyanis, hogy Vettel az első Safety Car vonal elhagyása után a boxba hajtott, de nem a VSC alatt meghatározott korlátozott sebességgel, hanem full gázon. Tehette ezt, hiszen az első Safety Car vonal és a boxutca limiter vonal között NEM ÉL még VSC ALATT sem A SEBESSÉGKORLÁTOZÁS. Ezen a rövid szakaszon szerzett előnnyel és azzal, hogy Hamilton nem használta ki a maximális megengedett sebességet (1,5 másodperccel ment lassabban), ha szűkösen is (0,6mp), de Hamilton elé tudott visszatérni Vettel. Jól látható, ha csak fél másodperccel gyorsabban megy Hamilton (ekkor még mindig nem a megengedett maximumon) már nem biztos hogy megtörténik az előzés 0,9-es kényelmességi rátánál pedig szinte biztosan nem.

Utólag vicces, hogy bár a Mercedes elismerte a 15 másodpercben maximalizált megengedett hátrány túl sok volt - valahol 13 mp alá kellett volna lőni a maximum hátrányt - azzal ők sem számoltak hogy nem ezen a számítás hibán, hanem Hamilton kényelmességén múlik majd az előzés. Ennek ellenére védik, hiszen Hamilton határon belül volt, azt tette amit kértek tőle. Ettől függetlenül a felelősség őt is terheli, mert autóversenyzőként a verseny ezen szakaszában ilyen hátradőlés nem megengedett.

Mielőtt bárki nekem támadna; nem azt akarom bizonyítani hogy Vettel jobb racing sense-el rendelkezne Hamiltonnál, egyszerűen csak magyarázatot próbálok adni a történtekre, mert élőben számomra is érthetetlen volt, hogy mehetett ez a dolog végbe.

Azt viszont mindenki nevében merem mondani; hogy a versenyzésnek az ilyen momentumok tesznek jót, nem pedig a csapat bármilyen nemű utasításainak vakon követése.

New York Rangers Idézet   l  Válasz erre  l  2018.03.29. 10:55  l  #28550

Ruff sérüléséről kép vagy videó van valakinek?

NHL küzdőtér Idézet   l  Válasz erre  l  2018.03.27. 11:26  l  #27354

Nem hiszem el, hogy pont Te nem láttál még ilyet.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.03.25. 20:23  l  #7782

Örülök, hogy senkit nem mozgatott meg a dolog, ezek szerint nem csak szerintem nem történt semmi extra.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.03.08. 13:56  l  #7775

Kiváncsi vagyok a Mercedes "válaszol"-e délután, Hamiltonnal a volán mögött?

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.03.08. 11:20  l  #7773

Erre akartam burkoltan utalni.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.03.08. 11:19  l  #7772

Valószínűleg senki nem fogja tudni végig csinálni a gyári Mercedesen kívül három motorral a szezont, de itt nem is ezen van a hangsúly hanem azon, hogy a négyből egy motorgyártó (és zászlóshajó csapata) már a szezoneleji tesztek kezdetétől stratégiai pontként számol a szabály áthágásával. A Ferrari más taktikai vonalon mozog és próbál a szabályok adta kereteken belül maradni; ezért konzervatívabb motorstratégiát követ. Beáldozzák a szezon kezdetet (ahol valljuk meg bőven elég lehet a tavalyi utolsó motor továbbfejlesztett változata) és így még két új verzió is bevethető akár szabályszegés nélkül. Hogy melyik hoz sikert, ezt majd a szezon során fogjuk csak megtudni.

Milyen év lesz? Három szemszögből válaszolnék;

- A szakmai prognosztizációk alapján a tavalyi évhez hasonló szezon várható; domináns Mercedes, erős Ferrari még erősebb RBR-el

- Az én prognosztizációm; erős mindenhol jó Mercedes, tavalyinál több helyen jobb, de unikalitását vesztő Ferrari (értsd a lassú pályákon való előnyöket elvesztik*), Renault miatt nem valós kihívóként megjelenő RBR, de több versenyt nyernek mint az elmúlt két évben.

- Az én vágyaim-félelmeim; végre egy stabil szezon a FERRARI részéről, hogy Vettel valóban kihívója lehessen Hamiltonnak, de valószínűbb hogy a nyomás alatt és túlzott megfeleléskényszernek köszönhetően megint egy katyvasz lesz a Ferrari részéről és inkább a 2016-os szezonra fog hajazni a dolog.

*Szomorúan konstatáltam a holtszezonban, hogy míg a Mercedes csökkenti a tengelytávját hogy közelebb kerülhessen a lassabb pályákon a Ferrarihoz, addig az olaszok majmolva ellenfelüket növelték sajátjukat. Ez önmagában jó húzásnak tűnik, de pont azt az előnyt veszíti el a Ferrari amivel tavaly rendelkezett. Ugyanis a Mercedes a hosszabb tengelytávval sem volt lassú, csak nem ők voltak mindenhol a leggyorsabbak. Ezzel a húzással valójában a Mercedes fog még több helyen gyorsabb lenni mint a Ferrari, mert az olaszok a többi helyszínen megint motorerő hátrányban lesznek. A scuderia kasznija idén progresszívabb, a megszokott konzervatívval szemben, de nem tudom ez a Mercedessel szemben mennyi segítség lesz, főleg a nagyon erős aerocsomaggal rendelkező RBR ellenében. Igaz azt megjegyezték az szakírók, hogy egy leheletnyit még mindig a Ferrari a kurtább tengelytávú, de szerintem ez már nemhogy tizedekben, hanem századokban sem fog jelentkezni.

Kerékpározás Idézet   l  Válasz erre  l  2018.03.07. 16:13  l  #1948

Nem fog beesni, küllő nem engedi, ha mégis akkora hézagoló van hogy beférne a lánc akkor meg tetessetek oda egy műanyagot, de versenybringákra nem tesznek, mert minden gramm számít.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.03.07. 14:33  l  #7769

A saga folytatódik: bár látványos problémája csak a McLarennek van a Renault motoros autók közül, de ma már Helmut Marko és Adrian Newey is ráerősítetta a múlt heti gyári információra; már most biztos hogy nem fogják 3 motorral teljesíteni a szezont, inkább tervezett büntetésekkel készülnek...

Ez két dolgot vetít előre:

- a kezdeti három csapatos bajnoki harc két csapatra fog redukálódni (személy szerint nem bánom, de az polkorrekt nézőpont megkívánja a szomorkodást az egyik faktor kiesése miatt)

- a McLaren (és vele Alonso) nem lép ki a gödörből, azt nem állítanám hogy cseberből vederbe effektust látunk, de az a fajta előrelépés nem fog megtörténni amit szeretnének évek óta

NHL küzdőtér Idézet   l  Válasz erre  l  2018.03.05. 12:19  l  #27157


NHL küzdőtér Idézet   l  Válasz erre  l  2018.03.05. 12:07  l  #27155



amúgy istennek, ő pontosabb volt :D

NHL küzdőtér Idézet   l  Válasz erre  l  2018.03.05. 11:32  l  #27153

egyébként a nagy probléma az, hogy itt sokan személyes sértésnek veszik, hogyha a csapatáról vagy a csapat játékosáról esetleg vmi negatív komment születik, még akkor is ha ezt normálisan leírja.



jópofa, hogy ezt te mondod

NHL küzdőtér Idézet   l  Válasz erre  l  2018.03.04. 21:29  l  #27137

Ezt már ray-el beszéld meg. :)

86 amúgy a rekord.

NHL küzdőtér Idézet   l  Válasz erre  l  2018.03.04. 21:11  l  #27134

Van rá példa - átigazolások esetén előfordul 83,84.

Pittsburgh Penguins Idézet   l  Válasz erre  l  2018.03.01. 15:41  l  #56156

Azt ki tudta úgy meglőni és ráadásul hol találta el, hogy agyrázkódás lett belőle? :D

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70









A fórumban a kiadvány regiszrált látogatói kapnak lehetőséget magánvéleményük kifejezésére.
Ezen vélemények nem tükrözik a kiadó szerkesztőségének álláspontját.

© 2001-2013 CenterIce - Minden jog fenntartva.