User adatok

 Név: Várai Viktor
 Felhasználónév: Vorangee
 Email-cím: vorangee(kukac)gmail.com
 Születési dátum: 1987.04.10.
 Lakhely: Budapest (Siófok)
 ICQ:
 MSN:
 Skype:
 Weboldal:
 Kedvenc csapat: Detroit Red Wings

User hozzászólásai

előző oldal l következő oldal

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.28. 3:53  l  #7697

Állítólag versenyben van a Williams másik üléséért...

Labdarúgás Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.26. 23:44  l  #50576

Annal okosabb vagy hogy ne ertsd az ironiat. En is irjam le hogy azert mert nem ertek veletek egyet lany vagyok?

Nezd en nem mondtam soha, hogy szentek, de ha ezt a sztorit fel tudod hozni, akkor azt is tudod, hogy volt olyan idoszak amikor meg a szineiket es a cimeruket is elvettek, nem hogy bajnoki cimet nyerhettek volna. De a kozelmultbeli masodikvonalba sorolas is eleg erdekes volt, hogy mast ne mondjak birosagi vegzes van rola hogy jogtalan volt.

De tudom, aki nem Fradista annak a Fradi mindig kivetelezett lesz.

Olyat viszont tolem soha nem fogsz latni mint amilyeneket te beirsz egy masik csapatrol.

Labdarúgás Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.26. 18:19  l  #50573

cápa&király szerelem, de szép is...

Labdarúgás Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.26. 12:33  l  #50569

Ja és, akkor a Vasasnak csak egy szimpla "szégyen" jut miközben nekik is épül az új stadionjuk és még egy osztállyal lejjebb lévő csapattól kaptak ki.

Te tipikusan az a fajta lehetsz, ha mondjuk a Fradi (jaj, ne adj Isten) megnyeri a bajnokság majd kézlegyintéssel intézed, hogy ez az ALAP, az ELVÁRHATÓ, minek mernek örülni??? De ha teszem azt lemaradnak a bajnoki címről, akkor indul majd a két kézzel verés és a verbális ejakuláció és olyan örömittas KISVÁRDA felordítások várhatóak, hogy fantasztikus örömödben majd azért kell imádkoznunk el ne vigyen a mentő.

Labdarúgás Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.26. 12:24  l  #50568

Nem erről van szó, azt gondolsz/írsz amit akarsz, pont leszarom.

Még igazság tartalma is van. Mondjuk ez, "allami penzen felpumpalt, nagykepu es pokhendi fideszes vezetok altal vezetett kirakatcsapat" speciel nem, de majd ajánlok könyveket. Ez viszont teljesen jogos: "a Fradikanak a kupat es a bajnoksagot is utcahosszal kellene nyerni".

A bajom azzal van, hogy véres szájjal vársz minden botlást a Fraditól, de más hasonlót, ha meg is látsz nem jössz be ide okádni. Elmehetnél bértollnoknak az indexre vagy 444-re ott úgyis mindig van igény az aktuális "fideszcsapatot" (talán most a Fradi, nem tudom, hetente változik) szidókra és még legalább pénzt is kapnál érte.

Labdarúgás Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.26. 10:14  l  #50564

Jó de neked ellentétes irányú és azt meg is értem.

Én Márkótól várnám, de ő ilyenkor általában csendben lapít.

Labdarúgás Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.26. 9:26  l  #50562

"NB III-as csapat ejtette ki a Vasast a Magyar Kupából"

Erre gondolom nincs fap-fap...

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.25. 14:30  l  #7691

Végre egy jó hír is; Kvyatnak reszeltek. Érthetetlen volt az is, hogy eddig húzta.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.24. 12:07  l  #7689

  Hát a Hartleys dolgot én sem értem, utána olvasni még nem volt időm, de az az eset elég sok kérdést felvet valóban. Ennyi erővel a top pilóták is cserélhetnének autót, mert a másikéban mondjuk még több elem jó...

A másik része nekem már fel sem tűnik, megszoktam hogy követhetetlen, jó lenne ha az új tulaj csinálna erre valami platformot ahol lehetne követni, az elhasznált erőforrás elemekkel és a választható gumi típusokkal és mennyiségekkel egyetemben.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.24. 11:29  l  #7687

  Nagyon nincs mit hozzászólni, jogos volt. A szenilis Laudán kívül csak RBR oldalról voltak kétségek. Előbbi meg elgondolkodhatna, hogy mondana-e ilyet, ha mondjuk Vettel előzte volna meg így az üdvöskéjüket.

A másik kérdést nem értem miért aktuális most. Kifejtenéd bővebben?

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.21. 13:43  l  #7684

Ennel lejjebb van a Ferrarinak meg hova sullyedni?

Ovatossagbol kasznit cserelnek Vettelnek. Nem tudjak mi a problema, de inkabb epitenek egy uj autot. Csak elovigyazatossagbol nehogy megint szetbarmoljanak mindent.

Hiba diagnosztizalasbol megint "otos", kerdes szerelesbol is osszejon-e multkori kettes ala...

Semmibol nem tanulnak, hitvany banda...

Detroit Red Wings Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.19. 13:28  l  #49423

Én nem csípem Andersent? Ezt honnan veszed? Nem tartozik a kedvenceim közé, de semmi bajom nincsen vele. Arra akartam utalni, hogy tavaly is keményen túlhasználtátok.

Crawford, akit nagyon nem csípek.

Detroit Red Wings Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.19. 11:37  l  #49421

Te csak ne röhögj, mert amiket Mekelini kapott...bajban lesztek, ha nem szedi össze magát. Andersent így is két végén égetitek megint.

Detroit Red Wings Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.17. 9:40  l  #49413

Hát ez rögtön nem volt sima zakó.

Vasilevsky meg az új (modern) Khabibulin.

Detroit Red Wings Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.16. 14:52  l  #49408


Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.16. 11:34  l  #7682

Nem vagyok etalon rallyból, de elolvastam pár könyvet meg cikket a témában és nem akadnék fent rajta ha ezt látnám. Azonnal tudnám miről van szó.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.16. 11:27  l  #7680

 Vegyes felületű? 



Én kevert (felületű)-ként szoktam látni.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.10. 19:30  l  #7677

Elhangzott itt a topicban és privát beszélgetésekben is; miért szidom a Ferrarit, miért nem örülök, hogy vb esélyes autót adtak Vettel alá?

Nem helye és ideje jelen bejegyzés annak, hogy alapvetően honnan ered a Ferrari utálatom, de hozzáállásom megértéséhez szükséges tudni azt, hogy bár mindegyik csapatot rühellem a bajnokságban, de nevezett olasz istállót mindnél régebb óta és ez az időpont NEM a schumaheri éra kezdetéig nyúlik vissza, hanem még korábbra. Erről viszont majd máskor, talán egy hűvös téli estén.

A zajló bajnokság eldőlésének több lábon állósága nem kérdés, korántsem gondolnám azt hogy az egyetlen momentumhoz köthető, ugyanakkor a folyamatban lévő események részegységre tagolásához, esetleges lezárásához szeret az ember egy bizonyos időpontot kiválasztani. Ezt ki-ki döntse el maga, szerinte mikor következett be az idei szezonban.

De hogy miért is szidtam/szidom oly' véres szájjal ezt a kedves (márakinek) gárdát? Következő sorok álljanak itt magyarázatul;

Azt tudjuk, hogy a Maláj és Japán Nagydíj azért sikerült úgy Vettelnek ahogy mert technikai problémák hátráltatták. A nyilvánvaló dominóeffektus a szepangi hétvége harmadik szabadedzése után indult el amikor is még a részegység előnyben lévő 5-ös rajtszámú autónak kicserélték a teljes hajtásláncát egy bizonyos (meg nem erősített?) elektromos probléma miatt - elővigyázatosságból. Nem tudni, hogy a csere során, vagy már korábban vagy az egyetlen megtett körben, de megsérült az a bizonyos cső (ami másnap Raikkonenében is az időmérő és a verseny között, amikor parc fermében áll az autó, ez később fontos lesz) amely a turbót összeköti a hengerfejjel. Szepangban történt ami történt egy remek mentéssel életben maradtak az esélyek a Ferrari pedig mosta kezét; beszállítótól jött a kényes darab ők nem tehetnek semmiről. Félve kérdezem mennyire jó egy ilyen csőnek a ki-be szerelgetés azt nem tudom, de miért nem lehetett már rögtön a csere pillanatában egy újat betenni?

Japánban aztán elkövetkezett az a pont amiről két bekezdéssel korábban írtam; de nem a verseny negyedik körében hanem annál bő félórával előbb. Vettel autójában a kivezető körön megadta magát az egyik gyújtógyertya, melynek cseréje a motorok jelenlegi felépítése szerint a rajtig nem volt kivitelezhető. A végeredményt tudjuk. A Ferrari megint mosta a kezét; nem saját termék - ráadásul pont japán.

Amit viszont ezek az események felvetnek és ami miatt haragom és dühöm a Ferrarin központosul; milyen minőségellenőrzési és biztosítási folyamatok zajlanak ennél a csapatnál? Milyen diagnosztikai ellenőrzéseket végeznek, hogy egymás után két hétvégén is úgy romlik el valami az egyik vagy a másik autóban, hogy közben a parc fermében áll és a versenyre vár? Nem kis blama az olaszokra nézve, hogy Hamilton autójában a Japán Nagydíj időmérője után szintén gyertyát kellett cserélni a Mercedes viszont időben konstatálta a problémát és időben cselekedett...

A Ferrari ezen a két hétvégén újra azokat az időket idézte, amikor marékszám hullottak az alkatrészek az autóikból, a szerelők a garázsban kávézgattak és nem volt az autóikon két egyforma csavar. Közben megy a mutogatás ők semmiért sem hibásak. Valóban építettek egy fantasztikus autót, csak a szezon folyamán a legfontosabb pillanatban képtelenek voltak azt versenyképes állapotban a versenyzőik alá adni.

Minden tiszteletem Vettelé, fantasztikusan viselte a kudarcok minden pillanatát, szeretném a sikertelenséget úgy kezelni mint ő tette.

Labdarúgás Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.08. 20:06  l  #50545

Csak Lehtonent utánozta.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.08. 19:53  l  #7675



úgy-úgy

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.08. 17:36  l  #7671

Megírtam mikor ment el. RBR formajavulása nem megítélhető a Ferrari nélkül.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.08. 7:07  l  #7669

Nevetseges...

Detroit Red Wings Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.06. 9:40  l  #49372

elengedtuk a gorogot. 



Ez fix? Tegnapelőtti hírt olvastam csak hogy megint volt tárgyalás, de nem jutottak közelebb.

Detroit Red Wings Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.06. 9:37  l  #49371

Mondjuk annyi már most van, mint amennyi a Sharks-nak összesen, úgyhogy ezen gondolatmenetnek is van pozitív oldala...  




Sportkártyák Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.04. 0:11  l  #4472

Be tudsz invelni abba a csoportba amibe te is vagy?

Detroit Red Wings Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.02. 16:28  l  #49356

Hát még mindig jobb ez mintha semmit nem mutatott volna Rasmussen.

Frknek örülök, viszont amit DDK-ról írtál nagyon szomorú. Pedig annyira reményteljes volt.

Detroit Red Wings Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.02. 16:26  l  #49355


Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.02. 16:20  l  #7668

Helyes, ha megvéded az igazad. Nincs jogom utasítani Téged semmire, de sokkal pofásabb a dolog ha igazítod a stílusod a beszélgető partnerhez, ezt korábban is javasoltam.

Az a szép ebben a sportban (és a többiben is) meg az életben is, hogy ahányan vagyunk annyi nézőpont. Megvallom, szárazan az adatokban igazad lehet, de az még egy másik világ a mostani F1-hez (más pontrendszer, más időbeosztás a szezonban, más motor regulák) képest, és az én belső percepcióm arról a szezonról nagyon nem az, hogy ott dőlt el a szezon. Az önmagában egy csoda volt hogy egy évvel korábbi autóval versenyben lehetett az utolsó versenyig a vb címért.

Johnesz amúgy partyarc.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.02. 16:04  l  #7667

Bocs, csak a régi éned jutott eszembe.

Sokat komolyodtál Te is, javadra vált!

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.02. 0:08  l  #7663

Te nem értesz a szóból? Mondtam vége. Vicc, hogy itt 2003-as dolgokon lovagolsz.

Amikor többször beírod, hogy ez történelem utalva ezzel arra mintha én nem tudnám mi mikor és hogyan történt az szemtelen oktatás. Valamint ez a felkérdezés is az. Mondtam már neked egyszer a faragatlan stílusodat kinek tartogasd. Johnesszal elpartyzgathatsz hasonlóan önérzetes.

Szívesen társalgok Veled, mert a legtöbb ideírónál jóval többet tudsz, sőt sokszor jobban emlékszel dolgokra is mint én, de a pimaszságot nehezen viselem így 30 fölött, valamint azt is amikor én írok valami olyat amiben neked nem volt igazad, akkor soha nincs visszaigazolás csak kuss. Bezzeg ha én nézek be valamit, vagy nem egyezik a bizonyos 80%-al a véleményem akkor ütsz mint a répát. Ezen gondolkodj el, légyszíves.


"egy nem kontender autóval egyenletes teljesítménnyel jöhetett szóba egyáltalán a vb cím"

Itt egy kihagyott vessző miatt misscommunication van, az autóval után kihagytam, sorry. A tagadás csak a contender autóra vonatkozott.

Azt meg csak mellékesen jegyzem meg, ha ismernél akkor tudnád hogy anno Raikkonent vehemesebben védtem mint Vettelt valaha is.

Most pedig már tényleg legyen vége ennek a teljesen buta sztorinak.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.01. 23:56  l  #7662

Remek:

Az FIA nem minositi versenybalesetnek a tortenteket igy Vettel 5 helyes rajtbuntetest kap Japanra a valtocsere miatt. Mert CELBAERES utan tortent... burokrata majmok.

Jo hogy nem azt mondjak, direkt torte ossze az autot, hogy valtot cserelhessenek...

Komolyan adjak oda Hamiltonnak a vb cimet es legyen 5 izgalmas verseny nelkule.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.01. 11:07  l  #7659

Amikor éppen túltenné magát az ember a történteken és elkezd számolni, bizakodni, hogy ha itt Sepangban meg lehetett verni a Merciket, akkor miért ne lehetne máskor is akkor megint jön egy ilyen eset...a levezető köben...

Vébergeci persze egyből Vettelt hibáztatja. Mert biztos a bal kanyarban az a normális ha jobbra húz az ember...idióta.

Aranyköpések:

Szujó: Verstappen kamerára fröccsenő vízéről; még jó hogy csak most kezdett esni az eső...

Vébergeci: Webber (amúgy elég ronda) festményére: Alex Yoong is felkerült a falra...nem gond hogy oda volt írva mellé a Multi 21 és Red Bull-os kulacsot tartott a kezében.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.01. 11:02  l  #7658

Mansell azért tudna mesélni, de tudod az történelem a te szavaiddal élve.

Alonso meg patkány volt ofkorsz, nem is vártam tőle mást.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.01. 11:01  l  #7657

Imádom amikor úgy oktatsz mintha te lennél az idősebb, tapasztaltabb. Te hoztad fel ezt az egészet, utána meg engem nyugtatgatsz. Leirom mégegyszer utána pedig ne offoljuk szét tovább a topicot. 2003-al és Kimivel nem lehet párhuzamot vonni az idei szezonnal, mert az idény más stádiumban történtek a pontvesztések és ami mégfontosabb egy nem kontender autóval egyenletes teljesítménnyel jöhetett szóba egyáltalán a vb cím.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.10.01. 9:02  l  #7654

Vicc bmeg...vicc...

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.30. 23:56  l  #7651

Hat azert 2003-ban meglehetosen a szezon derekan tortent ami tortent egyreszt, masreszt utana szinten Nemetorszagban megcsinalta a rajtnal ugyanazt mint ket hete, harmadsorban kozel sem volt dominans es elvarhato vb cim abban a szezonban sem tole, sem az autotol. 2005-ot meg az elozo hozzaszolasban is elfogadtam.

A nemetek soha nem alltak be Vettel moge, ugyhogy az rtltol nem is vartam mast. Szujo, Weber megerte kiverni hogy Vettel szivott kethete, ma is. Soha nem vedik, nem meltatjak meg veletlenul sem. Sky hogy beall Hamilton moge az o dolguk, de szerintem a keves oszinte pillanatai egyike volt amikor megvedtw Vettelt.

Erre tovabbra sem tudok mit mondani magam is leirtam ha valamiert hibaztathato akkor az hogy nem szamolt Verstappen meg nem alkuvasaval. De hogy nem Hamiltonra figyelt meg a leheto legtobb pontra azt tovabbra is tartom hogy helyesen tette; 25 kellett mert ott meg lett volna. A vb gyozelem alapkitetele volt.

Drama ne legyen eleg volt, legyen a leheto legtovabb kerdeses a nigger gyozelme aztan haladjunk tovabb 18-ra.

Fantasy Hockey Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.30. 21:32  l  #1901


Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.30. 21:26  l  #7649

  A box masik feleben tudtommal Kimi van, nem Hamilton de biztos en vagyok a hulye.



Bocs, ezt félre értettem, de azon kívül hogy 2005-ben sok technikai probláéma hátráltatta (nem kifejezetten motor) melyik a másik év?

Ertem hogy Vettelt szereted es Hamiltont nem, de azzal jonni hogy Hamiltonnak igyis tobb van 2vel mint kene azert az nonszensz. Ertem hogy nehez elfogadni azt hogy amelett hogy kurva gyors meg szerencses is, de Vettel 11ben es 13ban is elegge hasonloan nyert mint Hami 14ben es 15ben. Szoval az hogy Haminak tobb van mint kene eppen Vettelre is igaz lehetne.



Itt nem értem az összefüggést. Nálam emberi összeférhetetlenség van nem teljesítménybeli, de ezt már számtalanszor elmondtam.


nemet rtlen meg ugy a Forma1es kozeg 80%a



Német RTL. Hahahahaha röhög a vakbelem, egy bulvárcsatorna akiknek 20 évig az volt a legfontosabb hogy Kai Ebel milyen ruhában jelenik meg a boxban...ők mint véleményformáló orgánum. Szerencsére a 80% is erős túlzás.

Nem merlegelt, pedig csak Hami elott kellett volna bejonnie,



Óriási tévedés és besétáltál te is az rtl-es csapdába. Ez az eső után köpönyeg okoskodás, hogy Vettelnek csak Hamiltonra kellett volna koncentrálni...annyira, de annyira szakmaiatlan és...és nem is mondok inkább semmit milyen.

Nem, Vettelnek nem Hamiltonra kellett figyelnie, hanem a győzelem megszerzésére és ennek megfelelően is cselekedett. Felelőtlen volt? Raikkonennel szemben második fokozatban rajtolt, hogy ne pörögjenek ki a kerekek, mi ez ha nem elővigyázatosság. Behúzott, ahogy bárki behúzott volna (mutattam példát) Hamilton is egyet értett a manőverrel (de ő biztos kevésbbé kompetens mint az RTL vagy az a bizonyos 80%), MERT NYERNIE KELLETT. Nem Hamilton előtt bejönnie hanem megszereznie azt a 25 pontot amit az idény hátralevő részében csak akkor lett volna lehetősége ha Hamilton kiesik. Semmiféle hülyeség nem volt.

Amúgy azt beláthatod, ha az első kanyarban elengedi Verstappent, akkor a tavalyi Brazil Nagydíjról tudjuk mennyi esélye lett volna visszaszerezni a vezetést. Hamilton teljesen másodlagos volt abban a helyzetben.

Silverstone után sokaknak (pl Bali) vázoltam egy scenariot amiben a hungaroringi és szingapúri biztos győzelem melett szerepelt még egy ázsiai (Sepang vagy Suzuka) győzelem PLUSZ egy Hamilton betli. Még az is nagyon optimista volt, de Szingapúr után is úgy keltem fel, hogy semmi nincs veszve, meg lehet. Ma viszont...

Ettől függetlenül, ugyanúgy fogok leülni holnap reggel, hogy gombóc lesz a torkomban és a fülemen jön ki a gyomrom és amíg matematikai esély van bízok, de a reális esélyek MA szálltak el.

Más:

"We have more tyres than everybody else" - Vettel

Imádom ezt a palit!

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.30. 19:06  l  #7646

  Az a cigany Ferrari olyan autot adott Vettelnek, ami egesz evben felvette a Mercivel a versenyt.



Ez a dolguk, semmi köszönnivaló nincs benne, hogy egy kritikus ponton miattuk bukja a versenyzőjük az (valószínűleg) utolsó utáni lehetőségét.

Ez az autosport.



Nem mondod??? Mesélj még...

Ezert lett volna az elozo futamon gondolkodni es nem az elejen eldonteni a dolgot.



Erre nem is kellene reagálnom, már leírtam a véleményem és a versenybírák is meghozták a döntésüket, ne legyél Acco olvass egy kicsit. Ha ezek után is ott tartasz hogy Vettel volt a hülye vagy olyat csinált amit nem kellett volna, akkor nem ajánlom a további eszmefuttatások nyilvános levezetését.

Eleg csak atpillantani a box masik felere. Neki 2 vb ment el.



Nem tudom mire gondolsz a másik alatt, de kb kurvára hidegen hagy így is 3-al több van neki mint kéne.

Es holnap a rajt sem lesz egyszeru, kavarodas lehet boven. Vettel nem szokta feladni, es valamiert az a megerzesem Hamilton holnap nem lesz a nemet elott. Plusz jobb az idomerot kukazni mint egy versenyen kiesni. Es nem szabad elfelejteni a Mercinel is az utolso egysegek vannak bent, meg a hatrevo 6 versennyel 8at kikell birniuk. Meglepodnek ha Hami egyszer se nullazna egesz evben. 



A lehetőségeket és Vettelt meg nem kell bemutatni hidd el enélkül is tisztában vagyok mindennel. Egy nullázás már nem segít, ahhoz Szingapúr vagy Malajzia kellett volna, kettő meg nem lesz. Innentől kezdve meg kell keseríteni Hamilton életét és a lehető legkésőbbre halasztani a vb cím megszerzését.

Amúgy a hátralevő 6 versennyel együtt 9 versenyt kell kibírnia a Mercinek, nem nyolcat.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2017.09.30. 11:18  l  #7644

Na most ment el a VB. Koszonjuk cigany ferrari...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70









A fórumban a kiadvány regiszrált látogatói kapnak lehetőséget magánvéleményük kifejezésére.
Ezen vélemények nem tükrözik a kiadó szerkesztőségének álláspontját.

© 2001-2013 CenterIce - Minden jog fenntartva.