előző
oldal l következő
oldal
NHL küzdőtér |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.11.23. 15:30 l #24882 |
Nem akarok ezen vitatkozni, szerintem nem állt meg, leírtam a véleményem, miért történt az ami történt. Mint korábban is írtam; nem megmondani akarom a frankót csak más aspektusba helyezni, hogy ha elfogadni nem is tudjátok a végeredményt annak létrejöttének okait csak könnyebb lenne így, de ha nem, nem.
|
NHL küzdőtér |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.11.23. 12:53 l #24874 |
A "fenti" gifből is látszik hogy a butterfly után felemeli a bal térdét, mint ahogy az is hogy Hickey ütőjének tolla eltűnik a mamut alatt.
Nem igazságot akarok tenni, csak felhívni a figyelmet arra, hogy a bíró nem véletlenül ítélte azt amit ítélt.
|
NHL küzdőtér |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.11.23. 12:07 l #24868 |
Második próbálkozásnak én sem mondanám, de engem is biztos az agyvérzés kerülgetne, ha egy ilyet megadnának.
Ugyanakkor nem tisztem védeni sem a bírókat és nem húz a szívem az Islanders felé sem, de az összefoglalóban van egy oldalsó, amolyan action camera felvétel amin azt látom hogy Bernier mamutja nem fekszik fel teljesen a jégre (hogy az most az alatta lévő ütő miatt történik vagy mert ő nem fejezte be a mozdulatot, ne feszegessük) és én - hangsúlyozom ÉN - azt vélem ezen a képkockán látni, hogy tulajdonképpen a mamut alól sodorja be a korongot azzal a folyamatos, meg nem szakadó mozdulattal, amit a lövéssel megkezdett. Pech hogy a kapus lába ugyanabba az irányba mozog és a könnyebb megítélést az sem segíti hogy a játékos ütője érintkezik is a mamuttal.
Egyszerűbb lett volna nem megadni, de a bíró ott volt közel, lehet valami olyat látott, amit mi nem.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.11.16. 13:03 l #7215 |
Erről beszéltem, Te pontokba szedted.
Kis korrekció hogy a Williams Toyota motorral csak 2007-ben volt jobb a gyári csapatnál és tekintve a belefeccölt pénzt és energiát a Toyota akkor már korántsem volt csapatépítő fázisban. Tehát náluk azért ez gáz volt.
A mostani Renault se nevezném színtiszta (re)buildernek, de értem amit mondani akarsz és el is fogadom.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.11.16. 12:51 l #7214 |
Mivel az előző turbó érában meg se tudták rendesen mérni a motorok valós teljesítményét ezért inkább azt hazudták hogy nem mondják el mert ipari titok de nagyjából utólag 1000 lóerő körülre saccolhatóak ezért bátran kijelenthető hogy a legerősebb F1-es motorok a sport történetében. El is kél, mert jövőre a nagyobb légellenállás és leszorítóerő miatt még így is lassulni fognak, igaz a jobb tapadás miatt a köridők VÉGRE drasztikusan és tendeciózusan csökkenek majd.
|
NHL küzdőtér |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.11.16. 10:32 l #24808 |
Úgy van ahogy Te és Franzen leírtad. Kapus megtévesztésére szokták alkalmazni, nem extrém, de kell hozzá tudás (egyensúlyérzék, technika).
Az meg túlzás hogy tudok lőni, de kedves tőled :)
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.11.15. 15:50 l #7211 |
Schumi már nem ment V12-es Ferrarival, csak egy évvégi teszten '95-ben.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.11.15. 15:38 l #7209 |
Valamit valamiért, a veszteség is kevesebb volt mind anyagi, mind eszmei téren.
Az egymásre mutogatásról meg annyit, hogy maga Helmut Marko vallotta be hogy blöff volt az egész.
Ha Renault annyira magára vette volna a dolgot, odaadná a motorját TAG néven? Jövőre szerződne újra az STR-rel?
Ghosn nagyobb léptékben gondolkodik minthogy önmagában a Renault presztíst csinálhasson az ügyből. Autókat akar eladni dögivel, ha nem megy Renault néven majd megy Lada, Dacia, Infiniti néven, de fel lehet mutatni a parasztnak a szalonban: látja mi az F1-ben is ottvagyunk 6 autóval.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.11.15. 15:31 l #7208 |
Ezt úgy írod mintha 2007-08 környéke lett volna a csúcs. Pedig te is tudod hogy nem.
Turbó motorra én nem mondtam hogy ugyanolyan hangos, másrészt nem először van az F1-ben, de Te biztos '77 és '89 között is köpködtél volna, főleg mondjuk '88-ban. De ha már V10; még '94-ben is V8-as szívó volt a győztes autóban.
Gumi keverékek régen is voltak, csak nem tudtál róla, mert nem voltak jelölve.
Ha az F1 halott, mi van a rallyval, endurance kategóriával? Oda menekülsz, pedig egy lassan 30 éve vegetáló széria, hasonló baklövések sorozatával. WEC nézhetetlen, követhetetlen.
A Túraautó VB-nek csúfolt valamiről ne is beszéljünk. DTM színvonalasabb és arra sem lehet összefogdosni az embereket, se a TV előtt se a helyszínen.
Formula-E-t talán neked sem kell bemutatni. Az IndyCar, Nascar vonal pedig soha nem lesz több bamba látványosságnál európai szemnek, volt már rá próbálkozás nem kevés.
Amíg nincsenek ellenfelek nincs is rákényszerítve az F1 a komoly váltásra. Így is a legnagyobb prémium tartalmak egyike a világon, felfoghatatlan mennyiségű pénz mozog benne és ha vannak is helyszínek ahol kevesebb a néző még mindig többen mennek ki rá mint bármi más autóversenyre. (Nehogy elkezd Malajziát meg a MotoGP-t mert egyrészt nem autóverseny másrészt nem reprezentatív).
Akinek nem lehet kiszúrni a szemét olyan hülyeségekkel mint; ezeket az autókat bárki elvezetné, az talál most is szépet és érdekeset benne.
Én '92 óta követem és volt már rosszabb sokkal. Nem mondom, hogy nem lehetne jobb, de halottnak nevezni elég nagy hülyeség.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.11.15. 11:50 l #7203 |
A csapatüzemeltetés sok volt nekik ez igaz, de az enstone-i istálló megmaradt és másnéven tovább üzemelt. (Itt sem a csapat sokalta a költségeket hanem a támogató autógyár).
Másrészről a Renault nem is tűnt el mint a 3 korábban említett gyártó, hanem motorszállítóként maradt és az RBR-el karöltve valódi ÉRÁt alkotott.
Felfoghatjuk úgyis, hogy a saját csapat fenntartása és sikerre jutattása több pénzbe került volna, mint gyári támogatást adni az RBR-nek és telenyomni azt szponzor pénzel (Infiniti).
Carlos Ghosn nem volt hülye, még ha a nemzetközi kommunikáció azt is kívánta hogy drágának titulálja az F1-et és ott ne tartson fent saját csapatot, azért az RBR-en keresztül ömlött a lóvéja az F1-be.
A tavaly évvégi Lotus visszavásárlás pedig azt bizonyítja ő gondolkodott jól, mert újra belefér a büdzsébe egy saját csapat. Jövőre visszakapják az STR-t is ügyfélnek és azt se kell talán mélyen elemezgetni hogy az RBR motorjait sem a TAG óramérnökei reszelgetik, bármennyire is próbálják (nem is annyira) ezt elhitetni velünk.
Végül pedig - nem bántásból - de ha ragaszkodunk a definícióhoz hogy "a csapatok sírn(án)ak a költségek növekedése miatt", akkor is megáll az állításom (csak a kis és közép csapatok sírnának) a Renault ugyanis az elmúlt 10 évben (amikor jelen volt) és most is nem több középcsapatnál...
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.11.15. 11:17 l #7201 |
| Azért volt itt párszor ilyen a nagyok részéről is. |
|
Pl? Nem kötözködni akarok, de én semmi ilyenre nem emlékszem.
Az hogy autógyártók akik bizonyos csapatok mögött álltak és sokalták a költségeket egy teljesen más dolog. De ezek a hangok is a sikertelenségük miatt voltak hangosak; Toyota, Honda, BMW.
Mercedestől, Renault-tól soha nem hallottunk ilyet, nagy csapatoktól (RBR, Mercedes, McLaren, Ferrari sőt még a Williamset is idesorolom) meg plána nem. |
Sportkártyák |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.11.15. 11:11 l #4392 |
Asbóth már ezer éve nincs, a régi boltok közül a Holdfény húzta legtovább, még a Wesselényi utcai boltból én hoztam el az utolsó kártyákát, azóta átköltöztek a Podmaniczkybe, de már csak fantasyvel foglalkoznak. Sportból csak figurák maradtak.
Pesten csak a Zominál lehet kapni kártyát, de ő egy papírírószeres, aki leginkább rendelésre hoz vagy amit ő olcsón tud beszerezni.
Gál úr webshopja Debrecenben (ITC) hasonló gyerekbetegségekkel küzd.
Szóval továbbra is: egy rendes bolt faja lenne.
|
Sportkártyák |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.11.15. 9:18 l #4388 |
Jól kell dobozt választani.
Amit a találkozón bontottunk szar volt mert egy középkategóriás doboz volt, de nem volt választási lehetőségünk. Így egy drága termék ki tudja a caseből hanyadik dobozát kellett nyitnunk.
Sajnos a Panini teljesen eltolta a case hitek irányába dolgot, valószínűleg a mi dobozunk azért volt olcsó mert egy olyan caseből vette a Zomi amiből már kijött a hit. Ilyenkor olcsóbban adják a megmaradt dobozokat.
Én igyekszem mindig úgy választani, hogy az ár és a megkapott érték egyensúlyban maradjon. Nem húzok nagy lapokat mindenegyes alkalommal, de nem is panaszkodhatom.
Egy rendes bolt faja lenne. |
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.11.15. 9:09 l #7199 |
Ahol egy gyártó készíti az összes autót? :D
| az biztos, hogy minél tovább van érvényben egy adott szabályrendszer, annál inkább kifognak egyenlítődni az erőviszonyok az évek során. |
|
Mint írtam 8. éve van ugyanaz az aerodinamikai keret rendszer finom módosításokkal. Kiegyenlítődtek az erőviszonyok? Nem; volt egy RBR és van egy Mercedes fölény. Najó a Virgin/Marussia/Manor közelebb ért ez igaz, de ezen kívül? Még a középmezőnyben is olyan skatulyák vannak hogy csoda ha egyik pilóta jobb eredményt ér el a megszokottnál.
| Egyébként maga a tesztelés is már teljesen más, a számítógépes rendszerekkel olyan szimulációkat tudnak végezni, hogy nem is kell pályára vinni az adott újítást. Persze a szimuláció sokszor lehet téves, és csak a valóságban kipróbálva lesz az igazi eredmény. |
|
Pont emiatt kéne több teszt. Hétről-hétre bizonyosodik be, hogy szinte semmi nem úgy működik a valóságban mint a szimulációk során.
| Amin viszont mindenképpen változtatni kellene, az a pénzdíjazásból való részesedés, mert az baromira nem jó. |
|
Na ebben teljesen igazad van, amíg bizonyos csapatok alanyi jogon kapnak irdatlan összegeket a semmire, mások meg 0-át addig nincs mit várni felzárkózás és kiegyenlítettség terén. |
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.11.14. 16:11 l #7192 |
Minden évben alakítanak valamit szerintem ezzel semmi baj nincsen.
Az idén pedig letelik a 8. év az adott aerodinamikai keretekkel és gumi méretekkel. Motorváltás így is interim volt úgyhogy a kasznikra is ráfért már egy kozmetika. Főleg hogy az RBR által megteremtett "előre döntés" miatt ezek a kibaszott kacsacsőrök meg belógó páviánorrok már pont eléggé ocsmánnyá tették az autókat.
Jó, tudom az FIA próbálkozott mindenféle szépészeti beavatkozással, de azok még látszat megoldásnak sem voltak igazán jók.
Személy szerint én örülök. Akit érdekel az úgyis követi a szabályokat, aki meg nem követi azt úgysem érdekli annyira, hogy ne lenne mindegy neki.
|
Sportkártyák |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.11.14. 14:07 l #4381 |
Az team break és bár hasonló, de nagyobb valószínűséggel kapsz lapot, igaz drágább is. Persze benne van a nullázás lehetősége ott is... Razz, team break, PYT ezek sikeressége mind-mind szerencse kérdése és a hoppon maradás ugyanúgy bennük van. Ha dobozt veszel, ott legalább minden a tied, még az élmény is.
|
Sportkártyák |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.11.14. 10:54 l #4378 |
| A profilomon megadott néven megtalálsz a facebookon,ott megbeszélhetjük a részleteket. |
|
Keress meg inkább te pls, egyszerűbb dolgod lesz. Amúgy NFL-es kártyákat is gyűjtesz? Eli Manning érdekelne. |
Sportkártyák |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.11.14. 10:53 l #4377 |
A razz amolyan lottó, tombola féleség.
Spotokat lehet venni a végén pedig kisorsolják a vásárlók között a kártyát. Pl van egy lap mondjuk 10 ezer Ft-ért lehet venni rá 10 spotot 1000Ft/darab. Ha többet veszel nagyobb az esélyed hogy a sorsolásnál tied legyen a kártya. Persze csak egy győztes van a többi bukó. De így is van esély olcsóbb pénzért hozzájutni egy drágább laphoz és az eladó is a pénzénél van, csak nem egy embertől kapja meg.
Személy szerint nem preferálom, jobb szeretem a biztos vételeket :)
|
Sportkártyák |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.11.14. 10:44 l #4374 |
És az a csoport amiben te benne vagy az csak az egyik, van egy másik kifejezetten NBA-s is :D
|
Sportkártyák |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.11.14. 8:26 l #4370 |
Profi? Kötve hiszem, hogy akad köztunk, ahoz az ocean masik oldalara kene szuletni vagy milliomosnak lenni. Van egy par baseball kartyam, ha gondolod oda adom oket. |
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.11.14. 8:22 l #7188 |
Renault era eleg reg volt mar, de ha teged ez tesz boldogga, lelked rajta.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.11.14. 0:05 l #7185 |
Amig ket oreg szar dont mindenrol strategiailag es operative is, addig itt nem lesz valtozas.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.11.13. 20:30 l #7181 |
Kavarodás volt, de nem ott ahol kell. Az meg érthetetlen hogy egy zöldfülűnek jut csak eszébe az amit Alonso már 10 éve bizonyított itt a Hungaroringen... nevetséges, de az érdemeiből nem vesz el semmit.
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
|