előző
oldal l következő
oldal
Minnesota Wild |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.09.30. 14:54 l #2207 |
Pontosat nem tudok, de mivel a tavalyi AHL-es kapusuk is védett két harmadot pre-season meccsen, arra következtetek hogy back-up vagy third string. Utóbbi helyett lehet jobban jár az ECHL-el.
|
Detroit Red Wings |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.09.28. 9:36 l #47677 |
Az első preseason meccsen vertük a Pingvineket. Coreau remekül szállt be a meccsbe, remélem idén már kap lehetőséget a nagyoknál.
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.09.23. 13:11 l #41278 |
Khodubint nem is back-upnak hoztátok. Amúgy meg igaza van mikenak Bernier magabiztosságát teljesen tönkrebaszták Torontoban de ezt Johnesznak is megírtam Leafs topicban. A végén néha már teljesen zavaradott mozdulatokat tett. Látszott hogy nagyon odaakarja tenni magát és a lehető legjobban akar cselekedni, de ezek a hezitálások sokszor megpecsételték a sorsát.
De itt nálatok újraépítheti magát.
|
Magyar válogatott |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.09.22. 15:14 l #4890 |
Pontosan ezt néztem én is. Mondjuk várható volt hogy előbb utóbb valaki meglovagolja majd a népszerűséget.
|
Minnesota Wild |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.09.22. 9:14 l #2204 |
Ehhez a részéhez annyira nem értek.
Azt viszont már többször leírtam, hogy egy kisebb hokinemzetből érkezőnek észak-amerikában kifizetődőbb az alkalmazkodás és a puszta tehetségre, tudásra való támaszkodás. A szájalás - legyen az bármilyen előjelű - nem hajtja a malmára a vizet mert, felnyúlnak és levesznek a polcról egy dettó ugyanolyan képességekkel rendelkező kanadait.
Persze a magabiztosság - főleg egy kapusnál - elengedhetetlen. De Hasek is is amikor kiakadt, hogy miért nem kezd a Blackhawksban lezavarták az IHL-be kapott egy rakás gólt és megcsinálta az egyetlen mínuszos szezonját győzelem/vereség szempontjából. Saját maga is elmondta hogy ez a lecke volt a fordulópont a karrierjében a buffaloi igazolás inkább ennek a hozadéka.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.09.22. 9:07 l #7120 |
Nem is azt írtam, hogy nem a legkomplettebb csak azt hogy nem a legjobb. |
Minnesota Wild |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.09.21. 14:49 l #2200 |
Akár az idén is megkaphatja, nem tudom, nem látom védeni, nem látom a meccseit csak a nyilván elfogult cikkből tudok én is meríteni.
Viszont, ha az edzője bizalmat szavaz neki annak meg van az oka, ezek szerint erre a tornára készen állt. Úgy tűnik az alapok rendben vannak, ha a szerencse úgy hozza (és a teljesítmény is párosul hozzá) akkor lehet az ősszel már láthatjuk a Wild kapujában.
De ehhez továbbra is leszegett fej, önuralom és alázat kell. Eddig nem szállt el, ezek a mostani dicséretek is mihamarabb felejteni valók és gürcölni kell mintha mi sem történt volna.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.09.21. 14:39 l #7118 |
Hát, hogy lesz-e első nem tudom, rajta nem fog múlni inkább az autóján. Valamikor a legjobb volt, ma már nem.
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.09.21. 10:03 l #41264 |
Hát akkor maradandót nem sokat alkotott, mert még kártyájára sem emlékszem hogy lenne (nekem). |
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.09.21. 9:22 l #41262 |
Bergenheim még megvan???
Tíz éve az NHL 2006-ban az Islanderssel nyomtam ott remek kiegészítő ember volt. Persze ez a valóságra semmilyen hatással nincs, csak meglepődtem a nevét látván.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.09.21. 9:19 l #7113 |
| biztos voltam benne, hogy Alonso sosem fog vb-t nyerni a Ferrarival |
|
Ebben is egyetértünk; amikor átigazolt egy Alonso fan barátom azt mondta legalább 3 címet nyer velük én mondtam örülhet ha egyet, de szerintem egyet sem. Tudjuk kinek lett igaza.
| sőt igazából rájuk lett fejlesztve konkrétan |
|
Szeretek én is néha többet látni a dolgok mögé és ott van az álsisakos teszt meg az idén is ők kaptak először a jövő évi keverékből, de ezt így nem merném kimondani. Maradjunk abban amit te is írtál, nagyon rátaláltak valamire. Ettől függetlenül ez nem magyarázat arra, hogy a Ferrari miért nem ismeri a gumik határait, mert az még köszönhető egy jobb autónak hogy kitolják a gumik élettartalmát (bár inkább vezetési stílus és iram kérdése), de hogy azt se tudják hogy kevesebbet kibír-e az már szakmai dilletantizmus. Pontosabban a döntéshozatali része mert kötve hiszem hogy mondjuk Ausztriában ne lett volna egy szerelő aki azt mondja; ki kéne hoznunk Vettelt.
| Valamit nagyon tudnak, a folyamatos magas pirellis nyomásértékek pedig megkötik a többiek kezét. A Merci minden bizonnyal képes a gumik nyomását menetközben szabályozni, úgy, hogy amikor ellenörzés van, mindig határérték felett vannak. |
|
Ezt már megírták, kitárgyaltuk itt a fórumon, Balázs le is írta neked újra.
| Állítom, ha egy teljesen új szerkezetű gumi lenne, a Merci előnye hipp hopp eltűnne. |
|
Erre se vennék mérget; szintén leírta Balázs, hogy a Mercedes nem mindenben a legjobb, hanem a legkomplexebb és legtöbb jó megoldást hordozó autó a mezőnyben. Most is vannak gyengepontjaik (kuplung, fékek). Ezt a gumik megváltoztatásával nem lehet eltörölni. A jelenlegi forma (nomen est omen) a Mercedesnek kedvez a leginkább. A jövő évi szabályváltoztatások hozhatnak változásokat, de nem csak a gumik mérete fogja befolyásolni az eredményeket. |
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.09.20. 11:55 l #7108 |
Hát ezt egy ilyen nagy tapasztalattal rendelkező korábbi cégvezetőnek tudnia kéne kezelni. Vettelt nem úgy ismerem mint akire hatással lenne média.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.09.20. 11:39 l #7106 |
Hát hogy kijárt-e vagy sem azt nem tudom, de tény hogy a nagy számok törvénye alapján benne van (még) egy ilyen szezon is.
Kimi egész pályafutása egy pechszéria imádom/tam a palit, de az ő karmája (vagy beleszarok stílusa ha így jobban tetszik) és ólomlábúsága (ami sokat finomodott) magában hordozza ezt.
Ausztrália, Kanada és Ausztria esetében nem vagyok meggyőzhető. Bigott és konzervatív F1 rajongóként nem tudom az általád felsorolt mentőöveket bedobni a Ferrarinak. Az ilyen szituációkat TUDNI KELL MEGOLDANI az (hangsúlyozom) ELVILEG legtöbb tapasztalattal és pénzzel bíró gárdának. Ennek a három futam kimenetelének hátterében én Arrivabene autóversenyzésbeli tapasztalatának a hiányát érzem. Valami azt súgja mindhárom esetben ő hozta meg a végső rossz döntést. Ha a Mercedes hétről hétre tudja mit bírnak a gumik akkor azt a Ferrarinak is tudnia kell. Ha nem tudják az még nagyobb gáz rájuk nézve.
Kína: Nem feltétlenül hibásnak tartom Raikkonent mint inkább okozónak. Igazság szerint nincs mit vitatni, mert a szezon legszebb mentésével (és persze szerencsével) 2. helyre behozta Vettel.
Belgium: ebben egyetértettünk
Ahogy én is írtam az előző hszben is meglepő hogy a tiszta hétvégék nem úgy sikerültek Vettelnek, ahogy az elvárható lett volna. Így magam is elismerem ő sem a legjobb formájában vezetett az idén. De! Sokszor viszont pont ő mentette meg a mundért lásd pl. Szingapúr.
RBR-t leszarom a Ferrari hibáiból élnek.
Ha jövőre vagy bármikor a digók képesek lesznek egy versenyképes autót adni a Vettel segge alá akkor kétségem sincs, hogy újra a vb címért lesz harcban.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.09.19. 13:33 l #7104 |
Bár nem vagyunk semmilyen fordulópontnál mégis legyen egy kis összegzés, csak hogy tényekkel támasszam alá; nem a levegőbe beszélek:
Vettel eddigi szezonja, zárójelben a bukás okozója:
1. Ausztrália: hibás taktika miatt bukja a győzelmet (Ferrari)
2. Bahrein: erőforrás hiba el sem tud indulni (Ferrari)
3. Kína: rajt utáni baleset (Räikkonen)
4. Oroszország: rajtbüntetés (váltócsere miatt), baleset (Kvyat)
5. Spanyolország: hibás taktika, valószínű győzelem (Ferrari)
6. Monaco: -
7. Kanada: hibás taktika miatt bukja a győzelmet (Ferrari)
9. Azerbajdzsán: -
10. Ausztria: rajtbüntetés (váltócsere miatt), hibás taktika (Ferrari)
11. Egyesült Királyság: rajtbüntetés (váltócsere miatt) (Ferrari)
12. Magyarország: -
13. Németország: -
14. Belgium: rajt utáni baleset (VETTEL)
15. Olaszország: -
16: Szingapúr: futómű hiba miatt utolsó rajthely (Ferrari)
Jól látható hogy 7 esetben a saját csapata fosztotta meg a jobb szereplés lehetőségétől és ha a műszaki hibákat nagyvonalúan, kikerülhetetlen és/vagy törvényszerűen bekövetkező eseményeknek tekintjük, akkor is két biztos győzelmet (Ausztrália és Kanada) és egy valószínűt (Spanyolország) vesztett az idén teljesen inkompetensen működő Ferrari stratégiának köszönhetően.
Hogy ne legyek abszolút részrehajlással vádolható és hogy Vettel hibáit is tartsuk szem előtt: a relatív tiszta hétvégék sem úgy sikerültek számára mint elvárható lett volna. Ilyen alkalmakkor tulajdonképpen csak Azerbajdzsánban (2.) és Olaszországban (3.) teljesített jól. Ez 5/2. Nem mehetünk el szó nélkül a belgiumi hoba mellett sem, bár én tartom magam ahoz, ha Verstappen nincs ott ahol nem is kéne lennie akkor nem történik semmi. A versenybírák döntése is igazolás: szankciót nem kapott Vettel.
Ugyanakkor szép mentés volt Kína (2.) és Szingapúr (5.)
A szezon több szimilaritást mutat a 2014-es utolsó RBR-es évvel mint a tavalyi első Ferrarissal. 2015-ben mind Vettel mind a Ferrari könnyedebben lazábban oldotta meg nehéz szituációkat, mindenki felszabadultabb volt; ennek 3 futamgyőzelem volt a díjja.
Az idén agyonnyomja őket a szezon elején kihirdetett elvárás, a kihívói pozíció és az idővel a csapat vezetőségén belül eluralkodó káosz. A túl konzervatív és kevéssé intuitív stratégia és gondolkodás a nem kifejezetten jó autóval együtt már nem bírja a tavalyi meglepetés eredményeket hozni.
Szomorú, hogy két ilyen kiváló pilóta egy ilyen tradicionális és gazdag csapatnál nemhogy a VB címért nem küzdhet, de még csak futamgyőzelmekért sem.
|
NHL küzdőtér |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.09.15. 14:22 l #24451 |
Akkor ha feleztek egyszerre csak egyikőtök tudja nézni? Azért ez nem ekvés egyeztetést is igényel.
|
Humor |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.09.13. 15:27 l #10608 |
Johnesz meg kikaparja a szemüket hogy a Toronto utolsó előtti... |
Dühöngő |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.09.08. 16:06 l #36109 |
| De azt nem gondolhatták komolyan, hogy így minden céljukat elérik pikk-pakk pár hónap alatt. Egy hagyományosabb (elhúzódó) hadviseléshez pedig jól jött volna. Ha ezt nem ismerték fel, az komoly stratégiai hiba. |
|
Látod milyen egyszerű is lehet a II. vh.? Megválaszoltál két mondatban minden kérdést. |
Dühöngő |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.09.08. 15:46 l #36105 |
| Olvastam egy sztorit anno a háború végéről, hogy egy neves pilóta felszállt német reptéren és Innsbruck-ba tartott. A távot baromi gyorsan tette meg úgy is, hogy közben lelőtt kilenc rátámadó Spitfire-t. Szóval jó lett volna az nekik. |
|
Ahogy írod; ez egy sztori. Ráadásul több sebből vérzik. Neves pilóta már nem nagyon vezette ezeket a gépeket bár kérdés kit nevezünk annak. '45 április eleje-közepére érték el a bevethetőségi szintet azt is pedig Németország keleti részén és a berlini légicsatában vették részt. Már amikor a krónikus üzemanyag hiány miatt egyáltalán fel tudtak szállni. Bár valóban csatába keveredtek mindhárom domináns szövetséges légierejével a hiányos források miatt biztosan csak annyit tudunk hogy kevesebb mint 10 gép lelövése igazolható Ta-152-vel. Az meg szinte 100% - ha egyáltalán volt is ilyen (észak)kelet-németországból Innsbruckba repülés (további kérdés minek? de tételezzük fel hogy amerikaiak előtti kapituláció reménye) - hogy nem találkozhatott 9 vagy több Spitfirerral hiszen addigra olyan vegyes volt már az angol és az amerikai légierő típus listája hogy minimum egy-két másik típus (Mustang, Tempest, Mosquito) is horogra kellett volna akadjon nem beszélve a szovjet Yakok közelségéről. |
Dühöngő |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.09.08. 15:19 l #36103 |
Előbbit aláírom (bár nem volt tervben), utóbbi viszont nehézbombázók nélkül is megtörtént.
A nehézbombázók "nemfejlesztésére" viszont nem a B-17-esek és B-24-esek megjelenése, de még csak nem is Drezda vagy Köln porig bombázása volt a válasz.
Amire utalni akartam; az úgynevezett Blitzkrieg nem igényelte nagy taktikai és stratégiai bombázógépek valamint flotta kialakítását. Valóban az angliai légicsata más kimenetellel végződött volna az esetleges ipari célpontok megsemmisítésével viszont a terrorbombázások helyett bevetett V1-V2 rakéták jól láthatóan nem törték meg az angol lakosságot.
A Szovjetúnió lerohanása alatt viszont semmiféle igény nem volt ilyen jellegű tevékenységre. A logisztikai pontok deaktiválására tökéletesen alkalmasak voltak a meglevő eszközök.
'42 után a rugalmas elszakadás időszakában pedig vajmi kevés eredményre vezetett volna az amúgy is földdel egyenlővé tett nagyvárosok bombázása, hiszen a roppant mennyiségű hadianyag és emberállomány az Urálon túlról özönlött a frontokra.
Taktikai bombázók komoly szerepe esetlegesen az észak-amerikai célpontok elérésében lehetett volna, de a kor fejlettségi szintje (és a csökkenő nyersanyag) ezt már nem tette lehetővé. Más kérdés, hogy komoly változást valószínűleg nem hozott volna a hadiesemények folyásában.
|
Dühöngő |
Idézet
l Válasz
erre l 2016.09.08. 15:09 l #36102 |
Annak a félnótásnak? Annyit értett a repüléshez mint Te vagy én. Az I. vh-ban a könnyebb szolgált miatt próbálkozott a légierőnél, utána a nők a kaja és a fehér egyenruha már jobban érdekelte. Egy igazi patkány volt, aki a megszállt területek kizsákmányolásából élt.
Ő a felelős az angliai csata siralmas német eredményéért valamint a sztálingrádi katasztrófa kimeneteléért is. Korábbi hozzászólásban felvetődött, ott nem írtam, de többek között Hitler, Göring miatt sem adta fel a nevéből eredendően szimbolikus várost. Az a dagadt pöcs a végletekig bizonygatta hogy repülőkkel tökéletesen megoldható az elkerítettek utánpótlása. Az eredmény ismert.
Nem mellékesen ezek után el is távolították a döntéshozatali események közeléből, úgyhogy vajmi kevés esélye lett volna az általa amúgy sem ismert fejlődő repüléstechnika prosperálásnak Hitler felé.
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
|