előző
oldal l következő
oldal
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.07.31. 13:02 l #7561 |
Ennél szebb negyedszázados jubileumra nem is vágyhattam volna. Vettel 1. Kimi 2. még ha a Schokobons kiesett volna... na de ne legyünk telhetetlenek.
Otherway:
A hétvégén olyan változásokat tapasztaltam amik minden tekintetben emelték az élményt - köszönhetően az új tulajdonosi körnek. Apró dolgok, de olyan könnyebbségek amik sokat segítettek például a meleg elviselésében.
Szóval csak így tovább!
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.07.31. 12:58 l #7560 |
:D :D :D :D
Ha rajtam múlna szuperlicenszet sem kapott volna, de most már annyira szerves eleme az F1-nek hogy csak a sportágnak ártana ha eltüntetnék.
|
Kerékpározás |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.07.21. 9:54 l #1856 |
20vhany km
------
Nem viszik túlzásba; prológnak sok, TTnek kevés, hacsak nem hegyi.
|
Nyári sportok |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.07.18. 13:46 l #10374 |
Tulajdonképpen nagyon semmire sincs jegy...
Gondoltam mekkora raj leszek, ha már odaépült tőlem 500 méterre a Duna Aréna milyen jó lesz majd esténként lecsoszogni meló után egy ezresért megnézni az úszás krémjét...aha...majd esetleg hétvégén délelőttönként a selejtezőket...
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.07.17. 12:18 l #7554 |
Hát igen, megy tovább az olajégetés csak nem az égéstérben, hanem az előkamrában, menetközben állítják a hátsófutóművet két olajkörrel a lengéscsillapítóknál, Hamiltont nem büntetik meg feltartásért...
Olyan szürkezónákban mozognak amelyek ellen nem tud határozottan fellépni az FIA míg a Ferrari a fegyverkezési versenyben most lemaradni látszik nem tudja ezeket a csúcsfejlesztéseket lemásolni, vagy újabbakat kitalálni.
A Ringen nyerni kell különben Spában és Monzában olyan előnyhöz jut a néger hogy nincs az az ázsiai hadjárat ami visszahozná Vettelt a versenybe.
Én eleve Silverstonnal az elsőpillanttól nullázást vártam (vagy ilyen rossz eredményt), de az hogy ez így alakult ki, jobban fáj.
Mindegy amit Bazsinak is mondtam private; aludjon rosszul a boxos hogy nyárközepe és még mindig nem ő vezeti a tabellát.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.07.17. 12:09 l #7553 |
Bár túlzó amit írsz, de nem lehet nem észre venni, hogy van benne igazság. Viszont úgy gondolom itt nem feltétlenül negatív vagy frusztrációs töltetet kell keresni, hanem egyszerűen az a feszültség ami a világbajnoki címért való versengéssel jár most így jön ki.
Itthon viszont ne essen; egyrészt nem akarok elázni, másrészt az eső nem jó, csak felesleges zavaró tényező. Ugyanolyan veszélyes mindenkire, nem jelent automatikus fölényt valamelyik pilóta számára.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.07.17. 12:07 l #7552 |
Olvass vissza (ne két oldalt), akkor láthatod hogy szoktam szidni a ferrarit.
|
Labdarúgás |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.07.14. 10:15 l #50485 |
Végre volt egy kis hangulat, jól játszott a csapat is, Botka góljánál majdnem letéptük egymás fejét Vargáénál meg csak artikulálatlanul hörögtünk és potyogtak egymás nyakába az idegen emberek - rég volt ilyen na...
Aztán jött a 45. perc... |
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.07.13. 14:58 l #7543 |
Nem is értem Hill miért pátyolgatja...nekem ez eléggé fáj. Jó mondjuk nyílván Vettelben Schumacher reinkarnációját látja, nem is azt várom hogy a német mellé álljon, de a kritikus pillanatokban (mint most is) kijön belőle ez a mi kutyánk kölyke effektus. Mindegy, ha valakinek elnézem akkor az ő.
-----
De én mondtam, azt mondtam. Ettől még van szemem és - bármilyen hihetetlen is a többiek számára - próbálom objektíven nyitva tartani. "Sajnos" az idei két balesetében nem áll meg az eddigi állításom - ezért is írtam, hogy nem hibás. A korábbiakra viszont fent tartom; nem véletlenül keveredett bajba annyiszor.
Amúgy mintha ez a jópár kudarc kicsit megtörte volna, TALÁN valamelyest javult a faragatlansága; a múlt vasárnapi sapkadobálás során és a kiesés utáni képeken határozottan korrekt benyomást tett rám.
Ettől még nem lesz a kedvencem és továbbra is egy önző kis patkánynak tartom.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.07.13. 10:26 l #7540 |
Lajoska meg ékes bizonyítékát adta mennyire szívén viseli a kedves rajongóit - főleg a gyerekeket, akik ezrei NEM láthatták tegnap a londoni parádén, mert őnagyságának nem volt kedve elmenni...
Johnesz pls maybe let me call him: GYÖKÉR.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.07.13. 10:23 l #7539 |
Most???
Ötből háromszor technikai hiba miatt esett ki, kétszer pedig rajtbalesetben volt vétlen érintett. A marádék négy verseny amin meg beért háromszor Ricciardo előtt végzett.
Tőlem aztán távol áll hogy azt a neveletlen taknyot védjem, de egyszer sem tehetett róla az idén hogy kiesett.
|
Toronto Maple Leafs |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.07.07. 15:43 l #28892 |
| BAbcock van akkora tekintély, hogy simán ki meri őt is tenni HS-re |
|
Mintahogy Clearyt is kirakta nálunk számtalanszor...ja nem. |
Kerékpározás |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.07.05. 10:03 l #1742 |
| Más sportok is példát vehetnének azért. |
|
Már vártam. Ha lehetett volna fogadni rá, tettem volna nagy pénzt hogy ez el fog hangozni. |
Detroit Red Wings |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.07.02. 23:02 l #49256 |
Hát igen, nagy mellényúlás volt. Pedig szimpatikus srác, de ennyi erővel én is beöltözhetnék, anno még Pearce is lenyomta...
Hát felvetődött itt Markström neve, akit szintén bírok, de Coreau pontosan azt tudja mint ő csak sokkal komolyabb hozzáállással és akarattal, úgyhogy nem lesz abból gond ha ő a pados.
Amúgy valamiért most megint rákaptak a (tényleg)nagy kapusokra; Lindbacket is visszahozta a Nashville, pedig szegény NHL szinten besült. Főleg úgy, hogy a szintén nem kicsi Matt O'Connor is az övék lett...
Hozzáteszem én bírom ezt a blocker stílust, sokkal hasznosabb mint amit Mrazek csinál...
|
NHL küzdőtér |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.06.30. 10:26 l #26455 |
| participated in the IIHF Continental Cup with Lada Togliatti (2006) |
|
Volt szerencsém ezen az eseményen látni játszani és még egy törött botot is kaptam tőle...meglepett a hír. |
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.06.29. 12:13 l #7532 |
Nem értem miért beszélnénk el egymás mellett?
Nagyjából ugyanazon a véleményen vagyunk apró eltérésekkel.
Az apró eltérések:
- nem Wébertől, hanem Farkas Pétertől van az idézet
- mennyi létjogosultsága van a képregényszerű bemutatónak; pont annyi mint az altalad is említett videófelvételeknek, ugyanis abból van kivágva
- nem a jogosság volt a kérdés sosem (bár az én szabályértelmezésem más, de ezen kár rúgózni mert nem vagyok döntési pozícióban), hanem amit elsőként utánam végre te is leírtál; nem elegáns -> unfair húzás volt.
- ha te is úgyérzed hogy "1 héttel később büntetést kiszabni féreg dolog lenne" akkor meg nem is értem miért az erre vonatkozó bejegyzésemnél csatlakoztál be, ami szintén ennek megkérdőjelezésére irányult,
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.06.29. 9:53 l #7530 |
| Hamilton veszélyesen (és szabálytalanul?) |
|
#7526: Hamilton unfair módon a szabályosság határát súrolva, annak szürkezónájába lépve "féktesztelte" Vettelt.
Soha nem írtam, hogy szabálytalan lett volna, de ez pusztán szabályértelmezés kérdése. A döntéshozók nem látták szabálytalannak. Ettől függetlenül nekem más a véleményem.
Látom ez továbbra is nehezen érthető mindenkinek, hogy valósulhat meg a kíszámíthatatlan vezetés a fékpedál nyomkodása nélkül, de akkor egy nálam komolyabb szakértő leírása álljon itt hátha az segít:
"A Safety Car bokszba való távozása előtt bekövetkező balesetek valószínűségének csökkentése érdekében attól a pillanattól kezdve, hogy eloltotta a narancssárga lámpáját, a versenyzőknek kiszámíthatatlan(..)manőverek nélkül kell vezetniük, amelyek veszélyeztethetik a többieket, illetve akadályozhatják az újraindítást. De vajon (Hamilton)megtette? Ezt a külső kamerák képe alapján lehetetlen megítélni, mindenesetre úgy tűnik, a sportfelügyelők szerint nem. Csak azért „úgy tűnik", mert az FIA honlapján nem szerepel hivatalos vizsgálatra utaló dokumentum. Csupán egyes szaklapokból tudjuk, hogy folyt valamilyen vizsgálat abban az ügyben is, de a sportfelügyelők úgy találták, Hamilton nem követett el szabálytalanságot, mert 1) „többé-kevésbé állandó" sebességgel haladt, és 2) mindent ugyanúgy csinált, mint az előző újraindításnál. Sajnos egyik érv sem tűnik perdöntőnek, sőt még igazán relevánsnak sem. Ami az elsőt illeti, ha valaki egy kanyar kijáratánál nem gyorsít, hanem állandó sebességgel halad, az vajon „kiszámítható" vezetésnek minősül? Hamilton nyilván az újraindításra készült, de még az előző alkalommal, a 16. kör végén is csak később, a 16-os kanyarból adott nagy gázt, és még úgy is majdnem utolérte a Safety Cart a bokszbejárat előtt. A 15-ösnél tehát értelmetlen volt akadályoznia az üldözőit, bár kétségkívül jogában állt. A második érv pedig kábé olyan, mintha a rendőr előtt azzal védekeznénk, hogy hiszen már legutóbb is átmentünk a piroson, mégsem büntettek meg.
[IMG] http://static.origos.hu/s/img/i/1706/20170627forma1-lewis-hamilton-azeri-nagydij.jpg?w=644&h=725 [/IMG]
A lényeg, hogy Hamilton a 15-ös kanyarhoz közeledve 95 km/ó-s sebességnél ráfékezett, 71 km/ó-nál felengedte a féket, és elkezdett balra fordulni, de aztán a kanyar csúcspontja előtt, 66 km/ó-nál újra fékezni kezdett, hogy lelassítson egészen 51 km/ó-ra.
Még a kanyar kijáratánál is a féken volt a lába."
Ha ez sem segít megérteni a problémát, akkor kár is további vitába bonyolódnunk.
| Amit a magam részéről még mindig nem értek, hogy a kormányráhúzást, mégis milyen erkölcsi vagy etikai szabály alapján érezte Vettel megengedhetőnek.
|
|
Kicsit későn csatlakoztál be ebbe a vitába ezért ajánlom figyelmedbe #7514 #7491 számú hozzászólásaim. Soha nem írtam azt, hogy tolerálható vagy megengedhető lenne amit tett. Büntetését megkapta, precedens értékű eset alapján megírtam mire számíthat még. |
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.06.28. 21:39 l #7528 |
Kepzeld eloben neztem vegig.
Jelen pillanatban azonban nem versenybalesetekrol beszelunk, hanem megtorlo mozdulatokrol.
Azt meg nem hiszem el hogy ennyire szuklatokoruek vagytok hogy nem birjatok megerteni hogy nem kell fekezni a kiszamithatatlan vezeteshez.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.06.28. 20:28 l #7526 |
Tegnap végigolvastam pár cikket az óminózus üggyel kapcsolatban és kicsit megnyugodtam.
Ha olyan prominens, nemzetközileg, elismert szakmabeliek (Stewart, Ecclestone, Villeneuve...stb) és a hazai szakírás két értékelhető publicistája (Farkas, Wéber) is azon a véleményen van mint én és a szabályértelmezésemet is alátámasztják mondandójukkal, cikkeikkel, akkor gondoltam jogos a megnyugvásom, nem én láttam rosszul; Hamilton unfair (vagy gyökér - by Johnesz és tsa.) módon a szabályosság határát súrolva, annak szürkezónájába lépve "féktesztelte" Vettelt, ezzel elkerülhetetlenné téve az ütközést. (Sietve teszem hozzá mindegyik említett személy elítélte - kivéve Villenuve - Vettel tettét és természetesen én is.)
Ezek után ma estére eljutunk oda, hogy a nyílvánvalóan fogalmatlan helyi versenybírák töketlenségének hatására az FIA bejelentése szerint, július 3-án azaz jövő hétfőn újra tárgyalják a két versenyző esetét jővőbeni szankciókat kilátásba helyezve. Ad absurdum...
Halkan jegyzem meg; valaki kérdezte tőlem én milyen büntetést szabnék ki Vettelnek? Nos akkor 3, 5 esetleg 10 helyes rajtbüntetést mondtam. Egyetlen precedens értékű eset van az F1 történetében, amikor is Pastor Maldonado a 2011-es Belga Nagydíj időmérőjén húzta rá ellenfelére - jóval nagyobb sebesség mellett, ráadásul vizes aszfalton- a kormányt, összeérintve a két autó első kerekét. Tettére indoklásként ellenfele egy kanyarral korábbi unfair, számára hátrányos kanyarvételét nevezte meg. Akkor ez 5 helyes rajtbüntetést ért másnapra a venezuelainak.
Vajon ki volt ez az ellenfél...?
Hamilton
|
NHL küzdőtér |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.06.26. 17:55 l #26416 |
Itthonról szerezted be őket? Ha igen tudsz valami elérhetőséget adni? Lenne egy két könyv ami érdekelne.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.06.26. 17:37 l #7525 |
| a futam alatt kiírták egyáltalán, hogy vizsgálják az ütközést? |
|
igen kiírták |
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.06.26. 17:37 l #7524 |
| Vettel miért pont akkor és olyan formában (10 mp stop and go) kapta a büntit, miután Haminál beütött a gebasz. |
|
Ezt én már fel se mertem hozni... |
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.06.26. 17:36 l #7523 |
Nem lépték túl, a piroszászlós megszakítás alatti idő hozzáadódik a versenyidő limithez. |
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.06.26. 14:12 l #7520 |
Az én véleményem nem mérvadó, mert elfogult vagyok, de ha a hivatalos közleményt vesszük alapul, akkor a második legsúlyossab büntetést kapta ami versenyen kiróható. A bírák figyelembe vettek mindent tényezőt és ezért nem a kizárás mellett döntöttek. Úgy gondolom helyesen.
Ha nagyon elakarjuk náspángolni, akkor kapjon még egy 3 vagy 5 helyes rajtbüntetést. De legyen 10...
Eltiltást a pontrendszer miatt nem fog kapni.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.06.26. 12:13 l #7516 |
Megértettem.
Akkor úgy mondom, máskor is csak a negatív dolgokat kommentálod F1-el kapcsolatban.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.06.26. 11:44 l #7514 |
Olvastál/tok tőlem olyat hogy nem volt faszság amit Vettel csinált? Az volt az első reakciom ha visszanézed, hogy inkább számolt volna magában.
A másik részét úgy értettem, hogy csak a negatív dolgokra harapsz és akkor jelensz meg. Amiben pl mindenki egyet értett hogy milyen jó verseny volt arról egy szót nem írtál.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2017.06.26. 11:42 l #7513 |
Könyörögni a templomban kell, nem nekem. A 10 autós szabály nem tudom hogy jön ide. A szükségtelenül lassan megy pontosan, hogy a safety caros időszakra vonatkozik.
Az FIA-s véleményt inkább elfogadom.
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
|