leszarom, de ahhoz már pár zenét keverni kell egymás alá meg csavargatni a potikat, egész kellemes meg érdekes néha, asszem a szakasz zenéjét is belekeverte valamelyikbe ... szóval a lagzilajcsinál mág egyértelmüen jobb is lehet adott környezetben :D ..
inkább a hurrá torpedóra mondjátok, hogy mekkora állatok, behozzák a szinpadra szétverni a az egész lakást ..
Amugy a Tiesto már egy kellemes hires techno vagy mit tudom én milyen zene, valamennyire tudni kell hozzá, én nem tudnám csinálni :)
De közben eszembe jutott valami arról hogy ajtócsapkodás meg radiátor rugdalása, fazékütögetés ..
Isten, Rollins van akkora személyiség hogy mondta ezt valamiért, nem igazán az elektronikus zene képviselője volt. A pánk az egy életstilus is, ami nem vegyül az elektronikával a gyökereit nézve és nem mindig a zene, de valamikor mégcsak nem is a szöveg a lényege hanem hogy kijelentik hogy nekik mi az élet és ők így gondolják mindenki más bekaphatja. A Rollins azért ennél többet is elért, de én se ismerem annyira hogy többet mondjak.
Azt gondolom hogy ha nem érdekel ne foglalkozz vele, de hidd el ki lehet jelenteni hogy szar az elektro ha valakit meg az nem érdekel. Rám se igaz ez, mert látom hogy ilyen irányba fejlődik a világ és kikerülhetetlen hogy ilyen olyan elektronikus hatásokat felhasználjunk és esetleg arról is szóljon valami hogy mindig ugyanolyan formában és szépen szóljon valami. Nem értek a műfajhoz, de szerintem te se a pánkhoz aminek megvan a maga történelme és mondanivalója ami szembenáll vele. Én nem sajnálom annyira az elektronikát megvan annak is a területe, nem kell sírni miatta, bélyegezzetek meg szipuzzatok rá, a mesterdjék meg hatalmasokat alkotnak. Vannak érdekes elektronikus művek meg a maga módján nagyon speciálisan és művészien megalkotott zenék ott is, lehet egy buli is jó miatta, de szerintem ne akard te meg mondani hogy egy Henry Rollins ne szólja le, mert mindenki elmondhatja a véleményét még ha következő héten meg épp azt nézi hogy milyen jó valami dnb vagy mit tudom én. Szóval ne csak a zenét lásd meg a szakmát, ahogy Sakic mondja összetett eg dolog a zene, mindenkinek más tetszik, és ha eltalálsz valami eredeti dolgot akkor az megtetszik az embereknek. Ez lehet éppen az hogy eleged van az elektronikából. A lényeg hogy ne foglalkozz Rollins mesterrel, ha nem akarsz, de azt nem mondd meg hogy más se. Egy biztos, a hangszerrel lejátszott zenét lehet a legjobban mindenkinek technikailag érteni, és azt lehet hogy élőben szarabbul de őszintébben játszák el, miközben minél több spéci műszert, hardvert vagy szoftvert viszel bele, annál inkább nem érti senki hogy miért nyomogatod a gombokat, huzogatod a karokat, és egyre műszaki gépibb lesz a műved, amiből senki nem érti hoyg csinálod. Kitalálhatod egyszer a nagyon komoyl művedet és megcsinálhatod azt hogy mindenféle szart használsz hozzá amit senki nem ismer, lehet hogy egy gombot nyomsz le mindig hogy menjen playback- be, miközben te bohóckodsz rá egy órát, de a nagy részét nem is te csinálod ... de mondom nem szólom le az elektronikát,m technot meg mittudomén milyen szintiszempler dolgokat, lehetnek jók is, de távolabb kerülnek az embertől, nem adnak annyit arról, hogy adott pillanatban hogy érez valamit és adja elő .. na mindegy én nem akarok többet okoskodni, filózni erről, leírtam ami eszembe jutott és kész .. Bunk, tényleg elég érdekes dolgokat tud belőni ide :) ... én csak ennyit tudok most hirtelen :) http://www.youtube.com/watch?v=GQZgdZPr6vc
És látod, Rollins még csak nem is hangszeres tudás alapján, hanem stílus alapján mond "ítéletet".
Konkrétan azt mondja, hogy "non-music fuckheads".
Na ezért mondom, hogy egy fasz.
Hozzátartozik a storyhoz, hogy azt vmi rocker csávó csinálta, hogy bizonyítsa, hogy a techno meg az elektronikus milyen szar is hogy ilyet mindeni tud. De én tartom azt a véleményem amit írtam az előbb. Viszont ettől a rock-ot és rockereket leszóló rózsaszín buzis faszkalapokat ugyanúgy gyűlölöm Másfelől meg olyanok meg sem érdemlik, hogy foglalkozzak velük, akik azt mondják egy szarságba bele mixelt smells like teen spirit intro-ról, hogy ez az egyetlen gitár zene amit megtudok hallgatni Na ez most úgy kiszakadt belőlem de ez nem a dühöngő
Mivel nem vagyok otthon ezen belül a stílusokkal, hogy dubstep meg mit tudom én mi, nekem ami alap, az a Chemical Brothers, a Crystal Method, a Prodigy meg a Pendulum.
Erről van szó, nem egy háromakkordos fazon van, akik odabasznak néhány nyolc húron játszó gitárhősnek. Nem csak a gitártusáról van szó, hanem egyediséget, feelinget, saját stílust visznek bele és nem csak mondjuk kliséket ismételnek. Elektromos zenére is igaz ez, lehet, hogy hetekig mixeltek meg políroztak egy albumot, ha attól még egy lakossági fos marad. Más meg egy lemezjátszóval olyan dolgot hoz össze, hogy lehidalsz. Szvsz nem lehet hangszeres tudás alapján kategorizálni, hogy ki jó zenész és ki nem.
Én értem. Mondjuk én az egészről annyit gondolok, hogy elektronikusban is van sok szar tömeg cucc, de vannak amik tényleg jók és érteni kell hozzá, hogy olyan legyen. - Ez a kisebb része. De metálban is van ugyanúgy vannak kivételes együttesek, meg vannak egymást utánzó 13 évesekből álló thaiföldi deathcore bandák, amiknek ugyanúgy nincs értelmük, mint a fos minőségű elektronikusnak.
Na ez az. Erre mondtam azt, hogy kb. a nagymamám is meg tudná csinálni. És ez alapján a legtöbben ítéletet mondanak. Ugyanakkor meg olyan mélysége van az elektronikus zenének, h beszarás. (látom Isten kolléga levágja a témát)
LTJ Bukem-től Shpongle-ig, az Unkletől az Aphex Twinig, hogy csak az alapokat említsem. Szóval ezeket letucctucc szarozni felelőtlenség:)
Isten! Most egy olyannal barátkozok, hogy Boards of Canada.
Na épp ezt mondom. Nem a bohóc diszkóról van szó, nem arról, ami eljut az átlaghoz. Én itt nem ilyen Basshunter-féle szábabasznivaló kis buzikról beszélek, amikor elektronikus zenét emlegetek. Basshunter az elektronikus zenéhez viszonyítva olyan, mint a Hooligans a metálhoz viszonyítva.
És egyébként pl. a dubstep számok sem csak úgy készülnek, hogy pár hangmintát egymás mögé bepakolnak, beloopolnak, stb, aztán kész, hanem meg vannak "tekergetve a dolgok". Inkább ahhoz tudnám hasonlítani a dolgot, amikor a stúdióban a hangmérnök a zenekar tagjai által feljátszott sávokat összerakja. Készült a mi koncertünk is már hangfelvétel, de gyalázat. Az üvöltés szétvág mindent, annyival hangosabb, a gitárokat meg nem hallani, pedig kettő is van.
A punk gitárosok meg annyit tudnak, hogy tudják azt a bizonyos "power chordot" (amit magyarul nem tudom, hogyan hívnak), és annyi, azt csúsztatgatják lejjebb-följebb, és kész. Na jó, meg tudnak pengetni, mert valamennyire azt azért tudni kell. De nem egy punkzenekarról olvastam, hogy a tagok azt mondták, hogy kb. 2 hete tudtak gitározni, amikor eldöntötték, hogy ők összeállnak.
Az előbb belenéztem pár Black Flag videóba. Hát Rollins egy vicc. Ahhoz, amit ő csinál, még énektudás se kell.
Haverom egyszer mutatott egy számot, az volt a lényege, hogy egy csávó bemondta mindig, hogy most belerúgtam a radiátorba, ráütöttem kanállal a mit tudom én mire, meg ilyenek, szal felvett egy csomó hangot és összemixelte techno zenének valami programmal Fogalmam sincs már mi volt a neve
A fórumban a kiadvány regiszrált látogatói kapnak lehetőséget magánvéleményük kifejezésére.
Ezen vélemények nem tükrözik a kiadó szerkesztőségének álláspontját.