előző
oldal l következő
oldal
Labdarúgás |
Idézet
l Válasz
erre l 2008.06.25. 20:33 l #11414 |
hülá köcsög! a pákó a király!
viccet félretéve én Dino Zoff-ra szavaznék (remélem így kell írni a nevét), mint legjobb edző. és azért mert olasz! |
Nyári sportok |
Idézet
l Válasz
erre l 2008.06.25. 20:29 l #3831 |
ja, az Ági meg fordított és nyert. pedig már paráztam h már nem fogom látni hátulnézetből.... |
Nyári sportok |
Idézet
l Válasz
erre l 2008.06.25. 20:21 l #3829 |
így tovább Roger!!!!
sünbalázs (bocs Sprint hisz ez a név szerzői jogvédelmed alatt áll :D) meg kiesett. kicsit nagy volt a mellény már így is. gratula Szafinnak! |
New Jersey Devils |
Idézet
l Válasz
erre l 2008.06.25. 20:18 l #4764 |
én sem veszem egy kalap alá. meg persze ha jól emlékszem Marty hangot adott véleményének amikor Scotty lelépett.... tehát a nyilatkozatai, meg úgy látszik is rajta, h hűséges klubjához.
|
New Jersey Devils |
Idézet
l Válasz
erre l 2008.06.25. 20:08 l #4762 |
én még annó kijelentettem, h Scotty a Devsből fog visszavonulni.... most meg golfozik a Dicks csapatában.
|
Számítástechnika |
Idézet
l Válasz
erre l 2008.06.24. 13:25 l #798 |
jaj és régi nagy kedvencem ki ne maradjon már: Transport Tycoon Deluxe (habár ezt sztem nagyon kevesen ismerik).
|
Számítástechnika |
Idézet
l Válasz
erre l 2008.06.24. 13:17 l #797 |
így van. én emlékszem amikor az NHL99 grafikáján tátott szájjal csodálkoztunk, h milyen szép.
de így végignézve (én mint repülőszimulátor rajongó) nagyon nagy mértékben fejlődött a grafika: retal -> Su27 Flanker -> Pro Pilot (ennek a licenszét várásolta meg a micros(zar)oft és lett belőle a) -> Flight sim 2000, 2004, mostmeg az "FS X".
de a hanghatás sem utolsó. Pro Pilot volt az első olyan program amelyben a gép motorhagja télleg olyan volt mint a valóságba.
|
Számítástechnika |
Idézet
l Válasz
erre l 2008.06.24. 12:29 l #795 |
de a zenéjére még emlészel? amikor rákerestem eszembe jutott amikor még a 286oson (te úristen) este 11kor a sötét szombába ezzel játszottam és a monitor fénye világította csak be a szobát. milyen ki hangulatos volt.
Retal 4ever |
Számítástechnika |
Idézet
l Válasz
erre l 2008.06.24. 12:18 l #794 |
találkoztál a tanároddal:
A) fejen rögúm
B) tökön rúgom
C) mindkettő
D) elmegyek mellette
ehhez hasonló baromságok.... :D
|
New Jersey Devils |
Idézet
l Válasz
erre l 2008.06.24. 11:04 l #4743 |
valószinűleg az aki a szív koronáriájába injektált nikotin okozta vazodilatációt, apnoét, és vérnyomáscsökkenést Bezold-Jarish reflexnek nevezte el.... :D
pénteken este ráérek. 5-én szegeden (singben) buli?!
|
Számítástechnika |
Idézet
l Válasz
erre l 2008.06.24. 10:56 l #780 |
Earthworm Jim, Coolspot
jaj és a fifa 94. emlékszem h 30-40 góllal vertem az ellent 10 perces félidőkkel. (az ellen kapusa elé kellett állni a játékosoddal mielőtt az kirugta volna és csak a space-t kellett nyomkodni és a játékosodról bevágódott a kapuba. :D)
|
Számítástechnika |
Idézet
l Válasz
erre l 2008.06.24. 10:47 l #778 |
| láttam, h mindenki régi pc-s játékok nevét dobálgatja :) |
|
IG1: hú mennyit szenvedtem mire a dargslanokat lenyomtam nehézen. még a Thorin zászlóshajóm is elesett... :)
Carmageddon: sztem aki nem ismeri nem is volt gyerekkora
Prince of persia: alap
Retal-t ismeri vki? |
New Jersey Devils |
Idézet
l Válasz
erre l 2008.06.24. 10:36 l #4741 |
|
Nafta, Te meg vmi rendszert vezess már be a hsz-eidbe :D Több pontot ütöttél le eddig, mint betűt, abban is biztos vagyok :P
|
|
de sztem a szájlik száma is több a hozzászólásaiban mint eddig bárkijé.... :D |
Dühöngő |
Idézet
l Válasz
erre l 2008.06.15. 13:37 l #8056 |
befejeztem az idegrendszert a ma nappal. 7 tételt tesz ki a 100ból. 23áig még 93 tételt vhogy be kéne vágnom....
élettan szigo!!!! jajh! és mingyá itt van.... |
Labdarúgás |
Idézet
l Válasz
erre l 2008.06.14. 13:00 l #9719 |
| A Guiness az egy külön műfaj öreg... nem tudom hogy lehet összehasonlítani egy Hejjnekem ásványvízzel.. |
|
a Guiness (a legfinomabb barna sör a világon, azt nem is kérdőjelezem meg) azért került második helyre mert drága és csak alkalmanként iszom. egyébként a Heineken a mindenem. a különböző új helyeken (ahol előzőleg még nem voltam) megkérdem van-e Heineken. ha nincs kimegyek és megyek máshova. |
Labdarúgás |
Idézet
l Válasz
erre l 2008.06.14. 12:06 l #9705 |
| Hollandiát nem kell, a tenger úgyis nemsokára elönti őket, hehehe, akkor majd virgonckodhatnak :P, |
|
ja nisztelrolyék magyarországon kérnek majd menedéket és jó lesz a focink ismét.... |
Labdarúgás |
Idézet
l Válasz
erre l 2008.06.13. 22:53 l #9640 |
| Mindegy, a franciák még nagyobb szopása azért vigasztal rendesen. |
|
ebben az egyben egyetértünk.... |
Labdarúgás |
Idézet
l Válasz
erre l 2008.06.13. 22:51 l #9638 |
gyönyörűűűű. amit a hollandok művelnek az vmi fergeteges. pedig az eb előtt azt mondtam h az olaszok meg a franci*ányok jutnak tovább. örültem a fejemnek ezen a meccsen. kiröhögtem a kékeket.
de az olaszok meg mit bénáznak már basszuskulcs?! |
Nyári sportok |
Idézet
l Válasz
erre l 2008.06.13. 17:47 l #3768 |
mert az télleg izgalmasabb amikor az alapvonal mögül 3 méterrel tolja vissza a playa a labdákat és akkor van vége a labdamenetnek amikor az egyik hibázik....
de vkit jobba lázbahoz egy unforced error mint egy winner....
|
Nyári sportok |
Idézet
l Válasz
erre l 2008.06.13. 15:47 l #3760 |
na, kihívtam egy Nadal fant teniszezni (ő is balkezes egyébként). salakon....
megbosszultam Rogert! 7-5, 1-6, 6-3
az első szettben 4-0ra mentem és onnan is feljött! bazz olyan szögeket ütött.... tök szar volt, mert megtudtam milyen érzés az amikor elütnek mellettem.... :D Rogernek is szar lehetett. |
Filmek |
Idézet
l Válasz
erre l 2008.06.11. 14:41 l #1290 |
szabadidőmben pont el szoktam csípni a NGchannel-en a "légikatasztrófák"-at. olyan (relatíve) jól végződő esetek is vannak, h az már a hihetetlen kategóriába tartozik. ilyen volt az Air Canada 143 as járatának esete is (1983. jún. 23.).
a boeing akkoriban állt át a metrikus mértékegységekre. az üzemanyag kezelő személyzet nem tudott átváltani fontból kg-ba, emiatt 22.000 kg kerozin helyett 22.000 fontot takoltak a B767esbe. az pont a fele amennyi kellett vna az útra. ez még nem is lett vna gond, ha a vadiúj komputerizált gépen az üzemanyagmérő processzor nem romlik el pont akkor (vadiúj gépen). ennek ellenére felszálltak....
félúton meglepetésre egyszer csak leálltak a hajtóművek és onnantól vitorláztak. ámde a vitárlázással nem érték vna el a repteret így egy közelebb lévő elhagyatott reptérre mentek. ez meg annyira közel volt, h túl magasan és gyorsan haladtak a leszálláshoz. a gép pilótája szabadidejében vitorlázórepülőn repül(t). vitorlázoknál van egy olyan manőver, h becsűri (csűrőlapátokkal a szárnyon) az egyik irányba a gépet a másik irányba pedig belépi az oldalkormányt (vízszintes vezérsík). ekkor a gép "keresztbeáll" jobban süllyed és lassul. még vitorlázó gépen sem csinálta, mert ez egy vészmanőver. mivel a 360as forduló miatt lezuhantak vna, a kapitány az utóbbi megoldást választotta. a 767es végül leszállt. a gép 2008 januárjáig az Air Canada flottájában repült "Gimli glider" becenévvel. a kapitány és a másodtiszt nyugdíjazásukig repültek az eset után.
a "Gimli glider" körülményeit beprogramozták a szimulátorokban. eddig az összes pilóta "lezuhant"....
elgondolkodtató....
a youtube-on fentvan a légikatasztrófák ez a része "air canada flight 143" néven. |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
|