|
A buszsofőr... hát nem tudom, jó kérdés a kiléte, ha abból indulok ki, hogy Browning volt az angyal, és ez a cselekedete volt az üdvözülése, akkor tekinthető ő Istennek?! Mert ugye a végén eléggé tabula rasa feelingje volt, hogy hopp ott terem, "nicsak, ez az öreg bácsi az álmokból a buszon!" és ő húzza ki a végső csávából a lányt. Elképzelhetőnek tartom ezt a felállást, és így megmagyarázható az is, hogy honnan tudta, hogy mik kellenek a szabadulásukhoz, meg hogy csak Babydoll (az angyal) álmaiban jelent meg.
Ami a szinteket illeti, sztem több szintes. Ugye van a valóság, az intézet a maga kopár valójában, akkor egy torzított flashback, ami egy kicsit szebb fényben mutatja be az egészet, de az is ilyen valóság-álom közti határ, mert ugye kiderül, hogy a csaj valóban elszökött a végén. És Babydoll táncjelenetei alatt meg a legalsó szintbe tekinthetünk belátást, ami már teljesen elrugaszkodik a valóságtól - ugye az Eredetet hoztam fel párhuzamban, ott is ugye ahogy megyünk egyre lejjebb, annál kuszább lesz és annál elrugaszkodottabb a valóságtól. |