|
Haszi hozzászólása: |
|
|
|
Lost hulladék (teljesen zagyva marhaság)
Rescue me sose, pedig Leary az egyik kedvencem...
The West wing király, csak túl hosszúra nyúlt az is
X-files nosztalgia:D
The Shield - lásd előző hsz-em
The Sopranos - számomra mindig túlértékelt volt, a hangulata se ragadott magával
Jericho - pár rész (5-10?), ötlet nem rossz, megvalósítás gógyi
Flashforward - lásd Jericho
Szökés - nálam nagy kedvenc, de igazán csak az első évad tetszett, úgy ténylegesen, a másodiknál már lankadt az érdeklődésem, ahogy nyújtották
Kés alatt - néha kikapcsolódásra jó, arra szerintem nem alkalmas, hogy 5 rész után is folyamatosan leültessen a téfau elé
Grace klinika - nekem annyi jött le belőle, akárnyhányszor belenéztem, hogy ki mikor kivel hányszor és hogyan dug
Született feleségekben Carlos vitte a prímet, a többi felejthető
Dexter - óriáskedvenc
TP alap, bár aztán ez is el lett odázva
Over there is tetszett, pedig abból többe is lehetett volna, ha kicsit naturálisabb, de ez csak szubjektív vélemény
|
|
|
|